آفتاب

معرفی داوران سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق»

معرفی داوران سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق»

هیات انتخاب و داوری سومین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» در رشته‌های نقاشی، عکس، پوستر و تصویرگری معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، دبیر سومین سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» با اعلام اسامی هیات انتخاب و داوری این دوره از سوگواره از هنرمندان و متقاضیان شرکت در این سوگواره خواست تا آثار خود را تا ۳۰ آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کاظم چلیپا، مرتضی اسدی و احمد خلیلی فرد به عنوان هیات انتخاب و داوری رشته نقاشی، افشین شاهرودی، مجید ناگهی و یلدا معیری به عنوان هیات انتخاب و داوری رشته عکاسی، مصطفی اسدالهی، فرزاد ادیبی و کوروش پارسانژاد به عنوان هیات انتخاب و داوری رشته پوس‌تر و علی هاشمی شهرکی، حسام الدین طباطبایی و پژمان رحیمی‌زاده به عنوان هیات انتخاب و داوری رشته تصویرگری این دوره از سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» معرفی شده‌اند.

مسعود زنده روح کرمانی دبیر این دوره از جشنواره با اشاره به اینکه رشته نقاشی برای اولین بار به این سوگواره اضافه شده است توضیح داد: رشته نقاشی برای اولین بار است که به سوگواره اضافه شده و با نگاه به هنر دینی و نقاشی مذهبی و همچنین رویکرد جدی به نقاشی قهوه خانه‌ای برگزار می‌شود.

به گفته زنده روح، بر اساس مسابقات نقاشی همه مسابقات، این سوگواره نیز در بخش نقاشی به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت در این رشته تا ۲۸ آبان ماه فرصت دارند تصویر اثر خود را در سایت www. miladfestival. ir وارد و پس از پذیرفته شدن، می‌بایست اصل اثر خود را به دبیرخانه تحویل دهند.

سومین سوگواره «سرخ و سیاه به رنگ عشق» به همت شرکت برج میلاد تهران و به مناسبت ایام ماه محرم و صفر در چهار رشته عکاسی، پوس‌تر، تصویرگری و نقاشی برگزار می‌شود و مراسم اعلام برگزیدگان همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و مصادف با شهادت امام رضا (ع) سه شنبه ۹ آذرماه برگزار شده و نمایشگاه آثار راه یافته به این دوره از سوگواره تا ۱۷ آذرماه در نگارخانه میلاد میزبان علاقه مندان است.

کد N1532235

وبگردی