آفتاب

زمان جانمایی نمایشگاه مطبوعات مشخص شد/ فهرست رسانه‌های اولویت‌دار

زمان جانمایی نمایشگاه مطبوعات مشخص شد/ فهرست رسانه‌های اولویت‌دار

ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، ساعت ۹ تا ۱۶ روز دوشنبه سوم آبان را زمان جانمایی الکترونیک از طریق وبسایت این نمایشگاه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، جانمایی الکترونیکی نمایشگاه امسال از ساعت ۹ صبح دوشنبه سوم آبان و از طریق وبسایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی (pressexpo. ir) آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد.

غرفه‌های بر‌تر سال گذشته و رسانه‌های بر‌تر در طرح رتبه بندی (۱۰ روزنامه اول، ۵ خبرگزاری اول و ۵ پایگاه خبری اول) از ساعت ۹ تا ۱۰ در اولویت جانمایی هستند. همچنین غرفه‌های فعال نمایشگاه سال ۹۴، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰. ۳۰ دقیقه می‌توانند جانمایی انجام دهند و سایر رسانه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۶ امکان جانمایی الکترونیک دارند.

در جدول زیر علاوه بر نام رسانه‌های حاضر در نمایشگاه بیست و دوم، رسانه‌های اولویت‌دار نیز با عدد یک و دو مشخص شده‌اند که رسانه‌های اولویت اول (ساعت ۹ تا ۱۰) و رسانه‌های اولویت دوم (ساعت ۱۰ تا ۱۰. ۳۰) امکان جانمایی در گروه خودشان را دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ۱۴ تا ۲۱ آبان از ساعت ۹. ۳۰ تا ۲۰. ۳۰ در مصلای بزرگ تهران میزبان علامندان است. برای مشاهده فهرست نهایی رسانه‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات همراه با اولویت‌های جانمایی اینجارا کلیک کنید.

کد N1529377

وبگردی