آفتاب

مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی و دبیر شورای عالی سیاستگذاری منصوب شدند

مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی و دبیر شورای عالی سیاستگذاری منصوب شدند

علی کلباسی رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در حکمی، «ابوالفضل سبحانی» را به سمت مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در این حکم، رئیس جدید امور اجتماعی و رفاهی سازمان صدا و سیما را موظف کرده با تمهیداتی جدید در جهت تامین رفاه و تدارک امکانات خدماتی بهتر برای کارکنان سازمان صدا و سیما حرکت کند.

متن حکم انتصاب ابوالفضل سبحانی به شرح زیر است:

«جناب آقای ابوالفضل سبحانی

سلام علیکم

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر کل امور اجتماعی و رفاهی» منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، با توجه به سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی مرتبط با ماموریت‌های آن اداره کل و توجه بایسته به محورهای ذیل در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید.

 ۱- تهیه نظام جامع خدمات اجتماعی و رفاهی متناسب با ضرورت‌های کاری و حرفه‌ای کارکنان رسانه ملی به منظور افزایش انگیزه، کارآمدی، اثربخشی، ارتقاء بهره وری، تامین آسایش و رفاه، افزایش رضایتمندی، نشاط و امید به زندگی در بین همکاران و خانواده تحت تکفل آنان با بهره گیری مطلوب از همه ظرفیت‌های داخل و خارج سازمان.

 ۲- برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای تقویت عملکرد برنامه‌ها و نظامات موجود خدمات اجتماعی و رفاهی و ارائه راهکار‌های مناسب برای ارتقاء وضعیت موجود.

 ۳- برنامه ریزی و اهتمام لازم در جهت گسترش خدمات، تسهیلات و امکانات رفاهی از جمله استفاده از اماکن ورزشی، تفریحی و اقامتی، برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی، کمک‌های غیر نقدی، بیمه عمر و حوادث، وام‌های ضروری، تامین کالا‌ها و مایحتاج اساسی.

 ۴-ایجاد، توسعه، تجهیز بازسازی و نگهداری اماکن و مراکز ورزشی، فرهنگی تفریحی و خدماتی ویژه کارکنان سازمان.

 ۵-برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش و توسعه فعالیت‌های تربیت بدنی به ویژه ورزش همگانی برای کارکنان و خانواده آنان به منظور افزایش کارایی، ارتقاء سلامت، تقویت روحیه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از فرسودگی‌های جسمی و روحی همکاران و خانواده‌های ایشان از طریق گسترش ورزش در سازمان.

 لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند آقای دکتر علیرضا بهفر در مدت تصدی این مسئولیت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

 توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و اهداف و ماموریت‌های سازمان از خداوند متعال آرزومندم.

 علی کلباسی / رئیس مرکز سرمایه انسانی»

انتصاب دبیر شورای عالی سیاستگذاری

حسین رضی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت رسانه ملی در حکمی رضا خاشعی را به سمت «دبیر شورای عالی سیاستگذاری» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم خطاب به رضا خاشعی آمده است:

 «فرآیند طراحی، تولید و توزیع پیام و به عبارتی چرخه مهندسی پیام در سازمان صداوسیما نیازمند نگاه جامع و کلان و الزامات ساختاری، راهبردی و مدیریتی است که با تدبیر ریاست محترم سازمان در دوره جدید بدان تصریح شده و ایجاد دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری در ساختار سازمانی بیانگر آن است.

شورای عالی سیاستگذاری با همکاری شوراهای تخصصی سازمان در زمینه‌های مختلف و تعامل با حوزه برنامه‌ریزی و با همراهی حوزه‌های اجرایی، زمینه مساعد برای عملیاتی و اجرایی شدن سیاست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کلان نظام و ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و راهبرد‌ها و جهت‌گیری‌‌‌‌های مورد نظر ریاست محترم سازمان و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و رسانه در ارتباط با سازمان صداوسیما را فراهم خواهد کرد.

تشکیل، ساماندهی و اداره دبیرخانه شورای عالی سیاستگذاری، فعال‌سازی شوراهای تخصصی با هماهنگی حوزه‌های ذی‌ربط، برگزاری و دبیری جلسات شورای عالی سیاستگذاری به صورت منظم، ارتباط مستمر و سیستمی با شوراهای تخصصی، به ویژه رؤسا و دبیران شورا‌ها، تدوین و تنظیم دستور کار شورای عالی پس از بررسی در شوراهای تخصصی و مشورت با صاحب‌نظران و حوزه‌های ذی‌ربط، تدوین سیاست‌ها براساس مصوبات شورای عالی و آماده‌سازی برای ابلاغ پس از تایید ریاست محترم سازمان، پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات شورای عالی و شوراهای تخصصی با همکاری دبیران شورا‌ها، همکاری با حوزه‌های پژوهش، برنامه‌ریزی و بودجه، نظارت و ارزیابی، طرح و برنامه، اطلاعات و برنامه‌ریزی، مالی و نیروی انسانی در مجموعه سازمان و تعامل با مدیران ارشد رسانه ملی و مشاوره با نخبگان و صاحب‌نظران در زمینه‌های مرتبط در داخل و خارج از سازمان از اهم وظایف جنابعالی است.

حسین رضی درپایان این حکم از زحمات عطاء‌الله ابطحی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرده است.

کد N1529155

وبگردی