آفتاب
کیوان مقدم به مهر گفت:

«اسرافیل» فضاسازی متنوعی دارد/ در انتظار اکران فیلم فرمان‌آرا

«اسرافیل» فضاسازی متنوعی دارد/ در انتظار اکران فیلم فرمان‌آرا

طراح صحنه و لباس فیلم «اسرافیل» با اشاره به اینکه به زودی فیلمبرداری این اثر سینمایی آغاز می شود تاکید کرد ساخته جدید آیدا پناهنده از فضاسازی متنوعی برخوردار است.

کیوان مقدم طراح صحنه و لباس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در پروژه «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده هستم که این فیلم به زودی جلوی دوربین می رود.

وی ادامه داد: این فیلم دومین اثر بلند آیدا پناهنده است و اولین همکاری من با این کارگردان به شمار می رود. «اسرافیل» پیش تولید سنگینی را پشت سرگذاشته است و با توجه به فضای داستان می توان گفت فیلم خوبی پیش رو داریم.

طراح صحنه و لباس «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا تاکید کرد: «اسرافیل» از فضاسازی متنوعی برخوردار است و با توجه به داستان، فیلمبرداری در تهران و شهرستان انجام می شود که طراحی صحنه این فیلم می تواند برای من جذاب باشد.

وی با اشاره به اینکه این روزها تنها در پروژه «اسرافیل» حضور دارد، بیان کرد: ترجیح می دهم ابتدا کار در «اسرافیل» به پایان رسد و بعد از آن به پروژه دیگری فکر کنم.

طراح صحنه و لباس «ملبورن» توضیح داد: در حال حاضر فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی را روی پرده دارم و در کنار آن در انتظار اکران فیلم «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا هستم که طراحی صحنه آن را برعهده داشتم.

مقدم در پایان گفت: به تازگی طراحی صحنه و لباس فیلم «تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد را نیز به پایان رساندم. این فیلم اولین تجربه این کارگردان است که تهیه کنندگی و فیلمبرداری آن برعهده هومن بهمنش است.

کد N1529042

وبگردی