آفتاب

پیام تسلیت صالحی‌امیری و پرویز اسماعیلی برای درگذشت رضا رستمی

پیام تسلیت صالحی‌امیری و پرویز اسماعیلی برای درگذشت رضا رستمی

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رضا رستمی از خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سید رضا صالحی‌امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور، در پیامی درگذشت رضا رستمی، یکی از روزنامه‌نگاران باسابقه حوزه فرهنگ را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سیدرضا صالحی امیری بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی روزنامه‌نگاری فرهیخته از اهالی فرهنگ که به دانش، حسن خلق و انصاف شهره بود موجب ناراحتی و تالم فراوان شد.

ضایعه درگذشت مرحوم «رضا رستمی» را به همسر، دختر و خانواده‌اش و به همه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران و اهالی فرهنگ و همکاران وی تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان صبر و برای او رحمت واسعه الهی را در ایامی که هنوز عزادار شهادت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم، مسئلت می‌کنم.

سیدرضا صالحی‌امیری»

پیام تسلیت معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور

همچنین پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور) نیز در پیامی جداگانه درگذشت رضا رستمی را تسلیت گفت.

متن پیام معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهور بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ناگهانی همکار گرامی جناب آقای رضا رستمی، روزنامه نگار توانمند و با اخلاق کشورمان موجب تاثر فراوان شد.

آن مرحوم طی سالهای متمادی فعالیت در رسانه‌های مختلف؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت و نمادی از دانش و مهارت، ژرف بینی و انصاف در روایت پدیده‌ها و نقد رویداد‌ها، بویژه در حوزه فرهنگ، سینما و هنرهای نمایشی برای فعالان رسانه‌ای کشور بر جای گذاشت. فقدان آن عزیز قطعا ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای روزنامه نگاری ایران خواهد بود.

اینجانب فقدان این روزنامه نگار نجیب و همکار سالهای دیرین را به خانواده آن مرحوم بویژه همسر بزرگوار و فرزند دلبندش، همچنین جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای کشور و بخصوص مدیران و همکاران گرامی ایشان در خبرگزاری خبرآنلاین تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌دارم.

پرویز اسماعیلی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس‌جمهور»

کد N1526620

وبگردی