آفتاب

دانشگاه تهران میزبان انتشارات فرهنگستان هنر می‌شود

دانشگاه تهران میزبان انتشارات فرهنگستان هنر می‌شود

کتاب‌های تخصصی فرهنگستان هنر با تخفیف دانشجویی در آغاز سال تحصیلی از اول آبان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، عرضه می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایشگاهی از کتاب‌های تخصصی هنر مؤسسه تألیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن) از اول آبان در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با تخفیف ۲۰ درصد برای دانشجویان هنر و علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

این نمایشگاه که برای چهارمین دوره پیاپی در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌شود، شامل ۲۹۸ عنوان کتاب، در زمینه‌های فلسفه هنر و زیبایی‌شناسی، ادبیات، معماری و شهرسازی، هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای صناعی، هنرهای نمایشی، کلیات و تاریخ هنر، مجموعه مقالات و نشریاتی است که توسط موسسه متن منتشر شده‌است.

 «دانشنامه زیبایی‌شناسی (کتاب برگزیده سال ۱۳۸۵)»، «جامعه‌شناسی هنر‌ها؛ شرحی بر اشکال زیبا و مردم پسند هنر»، «مجموعه مقالات زیبایی‌شناسی آکسفورد»، ‌» مرقع میرزا غلامرضا اصفهانی»، «نخستین کتیبه‌ها در معماری دوران اسلامی ایران زمین (کتاب برگزیده سال ۱۳۹۴)»، «مکتب نگارگری تبریز و قزوین ـ مشهد» و «اسطوره‌شناسی در هنر هند» از جمله ‌کتاب‌های ویژه‌ای است که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه کتاب‌های هنری انتشارات فرهنگستان هنر از اول تا ششم آبان‌ماه، ساعت ۹ تا ۱۶/۳۰ در پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

کد N1526082

وبگردی