آفتاب
پس از ماه صفر

آلبوم‌های رفیعی و عقیلی بازنشر می‌شود/ خبر موسیقایی برای بچه‌ها

آلبوم‌های رفیعی و عقیلی بازنشر می‌شود/ خبر موسیقایی برای بچه‌ها

سه مجموعه موسیقایی به خوانندگی داریوش رفیعی و سالار عقیلی و آهنگسازی پیشکسوتان موسیقی ایرانی و همچنین آلبومی برای کودکان بازنشر می‌شوند.

امیرحسین الله وردی مدیر موسسه فرهنگی هنری «نقطه تعریف» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازنشر سه مجموعه موسیقایی از تولیدات این موسسه بیان کرد: بیش از ۱۰ سال پیش آثاری از داریوش رفیعی خواننده موسیقی ایرانی توسط موسسه ما منتشر شده بود که این آثار خوشبختانه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. حال بنا داریم با توجه به درخواست ها و نیازی که در بازار موسیقی وجود دارد دو آلبوم «شمع شبانه» و «به یاد آن گل» را بازنشر کنیم و قرار است این دو آلبوم با شکل و قطع صفحه گرامافون که حالت نوستالژی دارد، منتشر شود ضمن اینکه تغییرات اساسی در نوع چینش کارها اعمال شده است.

وی افزود: آلبوم دیگری که تصمیم داریم بعد از انتشار آن مجددا به بازنشرش اقدام کنیم مربوط به آلبوم «ترانه‌های دیروز برای کودکان امروز» است که چندی پیش در قالب یک بسته ویژه در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت و حالا قرار است در قالب یک بسته ساده موسیقایی وارد بازار موسیقی شود. قطعات این آلبوم از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین قطعات موسیقی کودکان از جمله «توپ سفید»، «یکی بود یکی نبود»، «شنگولم منگولم»، «سگ پشمالو»، «گربه ملوس»، «جوجه»، «صبح زود»، «موش»، «شیرین زبان»، «عمو نوروز»، «کودک با ادب»، «کلاغا»، «صدای زنگ»، «عروسک قشنگ من»، «مادر» و «ایران» هستند که ملودی‌هایشان سال‌ها است در حافظۀ شنیداری نسل‌های مختلف ایرانیان ماندگار شده است.

مدیر موسسه فرهنگی هنری «نقطه تعریف» در پایان به بازنشر آلبوم «به نام گل سرخ» اشاره کرد و گفت: این آلبوم زمستان سال ۸۷ به آهنگسازی حمید متبسم و خوانندگی سالار عقیلی در بازار موسیقی منتشر شد که با توجه به استقبالی که از این اثر شده، تصمیم داریم بعد از ایام سوگواری ماه های محرم و صفر آن را دوباره در بازار منتشر کنیم. البته در این بین آلبوم جدیدی به آهنگسازی بهمن فریادرس و خوانندگی وحید تاج در دست انتشار است که طبق برنامه ریزی های ما سه ماه آینده منتشر می شود.

کد N1524923

وبگردی