آفتاب
بیتا منصوری در گفتگو با مهر:

باران «کاتی، کوتی و ستاره» را متوقف کرد/ احتمال تغییر لوکیشن

باران «کاتی، کوتی و ستاره» را متوقف کرد/ احتمال تغییر لوکیشن

بارندگی در لوکیشن فیلم سینمایی «کاتی، کوتی و ستاره» در شمال کشور باعث شد فیلمبرداری این اثر به طور موقت متوقف شود.

بیتا منصوری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «کاتی، کوتی و ستاره» گفت: ما بخشی از این فیلم را در منطقه ای در شمال کشور ضبط کردیم اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی، فیلمبرداری این اثر مدتی است که متوقف شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه منطقه ای که ما در آن مشغول به فیلمبرداری بودیم بارندگی بسیاری داشت و این بارندگی باعث ایجاد گل و لای شده بود فیلمبرداری با مشکل مواجه شده بود و به همین دلیل ما ترجیح دادیم ادامه فیلمبرداری را به زمان دیگری موکول کنیم.

منصوری عنوان کرد: البته امکان اینکه مکان های فیلمبرداری را تغییر دهیم هم وجود دارد زیرا امیر مجلسی کارگردان این اثر اصالت شمالی و اشراف زیادی بر منطقه دارد و می تواند یک مکان دیگر را جایگزین کند اما با این وجود هنوز تصمیم قطعی درباره آن نگرفته ایم.

این تهیه کننده در بخش دیگر از صحبت هایش با اشاره به حضور فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به تهیه‌کنندگی وی و کارگردانی ابوالحسن داودی در یک جشنواره تاجیکستانی عنوان کرد: این جشنواره با عنوان «دیدار» از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر برابر با ۲۵ تا ۲۹ مهر ماه برگزار می شود که رضا کیانیان یکی از داوران آن است. فیلم «رخ دیوانه» هم در بخش خارج از مسابقه به نمایش گذاشته می شود.

کد N1523920

وبگردی