آفتاب
احمد مایل در گفتگو با مهر:

روایت دلدادگی پسر مسلمان به دختر نصرانی در «محال هم ممکن است»

روایت دلدادگی پسر مسلمان به دختر نصرانی در «محال هم ممکن است»

احمد مایل کارگردان «محال هم ممکن است» ضمن بیان تمِ داستان این نمایش درباره تفاوت آن با دیگر کارهای مناسبتی صحبت کرد.

احمد مایل کارگردان عرصه تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نمایش «محال هم ممکن است» گفت: نمایشنامه این اثر نوشته سیروس همتی و دارای تم اجتماعی و مذهبی است که از نظر به تصویر کشیدن روابط انسانی و همچنین برخورداری از دیالوگ ها، اثری درخور است و با توجه به صحبت هایی که با سیروس همتی داشتیم تصمیم گرفتیم این نمایش را به صحنه ببریم. این را هم باید بگویم که «محال هم ممکن است» احساسات مخاطب را به خوبی درگیر می کند و ما روی این موضوع هم تمرکز داشتیم.

وی افزود: ما در این نمایش سعی داریم یک نگاه نو به قیام امام حسین(ع) و مسایل اجتماعی مرتبط با آن قیام داشته باشیم و سعی کردیم این نگاه با شرایط جامعه امروز هم مطابقت داشته باشد و فکر می کنم  و همین موضوع وجه تمایز این اثر با نمایش های این چنینی است.

این کارگردان با اشاره به داستان نمایش «محال هم ممکن است» گفت: جوان مسلمانی برای کسب رضایت مرد نصرانی پدر مرجانه که قصد ازدواج با او را دارد و مقدمات ازدواج آنها فراهم شده است فریب می خورد زیرا پدر مرجانه از او می خواهد ذوالجناح اسب امام حسین (ع) را پیشکش بیاورد و به مولای خود خیانت کند اما....

مایل در پایان خاطرنشان کرد: این نمایش رئالیستی ۶۰ دقیقه ای از ۸ تا ۲۸ آبان ماه یعنی در ایام ماه صفر در اداره تئاتر به صحنه می رود و فکر می کنم ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

عوامل «محال هم ممکن است» عبارتند از نویسنده: سیروس همتی، کارگردان: احمدمایل، دستیارکارگردان: دینا محمدی، طراح صحنه: حسام نوریان، طراح لباس: فرشته محمدی، آهنگساز: پیروز ارجمند، بازیگران: منوچهرعلی پور، سپیده پهلوان زاده، شایان طهماسبی، فرشته محمدی، کوروش رخشنده.

این نمایش از ۸ تا ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۸:۰۰ در اداره تئاتر به نشانی میدان فردوسی، خیابان موسوی، کوچه محمدآقا به صحنه می رود.

کد N1523714

وبگردی