آفتاب

تبریز میزبان ۹۷۹ ناشر

تبریز میزبان ۹۷۹ ناشر

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از برگزاری سیصد و یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی در تبریز با حضور ۹۷۹ ناشر از سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان شرقی از تاریخ ۲۶ مهر تا اول آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ۹۷۹ ناشر از سراسر کشور ۱۰۷ هزار و ۴۷ عنوان کتاب را در ۸۰۰ غرفه به نمایش خواهند گذاشت. چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز در ۵ سالن برگزار می‌شود و ۷۰ ناشر از استان آذربایجان غربی به صورت مستقیم در این دوره حضور دارند.

۶۸ ناشر لاتین و عرب از ۱۵ کشور نیز ۱۸ هزار عنوان کتاب را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند. بخش فروش متمرکز برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در نمایشگاه را ندارندکتاب‌های ۶۴ ناشر را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

میزان بن اختصاص یافته برای این نمایشگاه ۱۲ میلیارد ریال است که از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان با ارائه کارت ملی توزیع می‌گردد.

برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، برگزاری کارگاه قصه‌گویی قرآنی، برگزاری کارگاه بازاریابی و فروش محصولات قرآنی، برگزاری کارگاه تصویرگری آیات قرآن و پوس‌تر اقتصاد مقاومتی، نشست بررسی تازه‌های نشر استان، نقد و بررسی کتاب «دا» و تجلیل از عوامل پدیدآورنده، ویژه برنامه ناشر بر‌تر استانی که بیشترین فعالیت را در سال گذشته داشته است، ویژه برنامه نویسنده بر‌تر استانی که بیشترین تالیف را در دولت یازدهم داشت، همایش چاپ دیجیتال با حضور ناشران و چاپخانه‌داران، نمایشگاه عکس محرم، نمایشگاه عکس رضوی، اجرای نمایش خیابانی با موضوع محرم، نمایشگاه بازسازی فاجعه منا، نمایش فیلم کوتاه قرآن و عاشورایی، برگزاری مراسم جشن امضای بیش از ۳۰ نویسنده از ناشران در نمایشگاه و نشست درخصوص افتتاحیه باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان تبریز، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودک و نوجوان، برگزاری مسابقه قرآن بخوانید جایزه بگیرید از جمله برنامه‌های جنبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان آذربایجان شرقی از تاریخ ۲۶ مهر تا اول آبان ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کد N1521935

وبگردی