آفتاب

شهرداری تهران ساختمان هنرمندان پیشکسوت را پلمپ کرد+عکس

شهرداری تهران ساختمان هنرمندان پیشکسوت را پلمپ کرد+عکس

شهرداری تهران صبح امروز ساختمان هنرمندان پیشکسوت واقع در خیابان پاکستان را پلمپ کرد.

عباس عظیمی (مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت) در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: در حال انجام تعمیرات ساختمان جدی موسسه بودیم که ماموران شهرداری تهران با حضور در مقابل ساختمان این موسسه اقدام به پلمپ ساختمان کردند.

وی ادامه داد: برای انجام تعمیرات با شهرداری تهران نامه‌نگاری شده بود و ماموران شهرداری بازرسی‌های لازم را انجام داده و کاملا در جریان بودند. قدمت این ساختمان به ۵۰ سال پیش بازمی‌گردد و مدتی‌ بود که نیاز به تعمیرات جدی داشت.

عظیمی افزود: هر چند پیش از این ساختمان کابری مسکونی داشت اما شهرداری ایراد کاربری به آن وارد نکرده بودند و آقای مسجد جامعی هم از ابتدا در جریان کار بودند. من با شهردار ناحیه ۴ منطقه هفت اول کار صحبت کردم و نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده و به نظر می‌رسید مشکلی نداریم.

 وی ادامه داد: این ساختمان مسکونی بلااستفاده بود و ما آن را اجاره کردیم. از طرف دولت هم در حال خریداری است. بخش اداری آن نیز راه‌اندازی شده اما بخش غیراداری در حال بازسازی بود.

 عظیمی افزود: هم‌اکنون هنرمندان در مقابل ساختمان تجمع کرده‌اند. محمود عزیزی، سیاوش تهمورث و  داریوش ارجمند ازجمله هنرمندان حاضر در این تجمع هستند.

 

کد N1521910

وبگردی