آفتاب
در شماره جدید نشریه «هنر بازیگری»

هنرمندان از چگونه بازیگر شدن گفتند/ عاشقانه‌های پدر و دختری

هنرمندان از چگونه بازیگر شدن گفتند/ عاشقانه‌های پدر و دختری

نشریه «هنر بازیگری» در شماره جدید خود سراغ هنرمندان رفته و درباره مولفه های موثر بازیگری با آنها گفتگو کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره ششم سه ماهنامه «هنر بازیگری» به تازگی منتشر شد که در آن ۵۰ هنرمند درباره موضوعات مرتبط با بازیگری، سینما و... قلم زده و گفتگو کرده اند.

بهزاد خاکی نژاد صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر این سه ماهنامه است که در پیش درآمد این نشریه از حفظ کردن نبض زندگی «هنر بازیگری» در فصل های آتی نشریه سخن گفته و همچنین برگزاری نخستین جشنواره «هنر بازیگری» را نیز وعده داده است.

نشریه «هنر بازیگری» در اولین بخش با عنوان «سررسید تابستان» به سراغ مهمترین رویدادهای سه ماهه تابستان رفته است.

در یکی از گزارش های نشریه با عنوان «چگونه بازیگر شویم» گفتگوهایی با بازیگران و فعالان حوزه سینما و تلویزیون از جمله مهدی امینی خواه، رسول نجفیان، سعید داخ، رزیتا غفاری، سیامک صفری، مهدی میامی، مریم سعادت، ستاره اسکندری و شهرام حقیقت دوست انجام و به راه های بازیگری همچون شانس کار خوب، ارتباط با بدنه سینما، مهارت، تحصیلات و... اشاره شده است.

در بخش «عیادت» این نشریه حال و احوالی با توران مهرزاد و ژاله علو انجام شده است و علو درباره احوالات فعلی خود در چند جمله گفته است: «مثل مردم دیگر زندگی خود را می کنم، زمان تغییر کرده، سن تغییر کرده، احساس تغییر کرده، اما نمی توان حال این تغییر حس و زمان را به زبان آورد.» 

«حتی بیمه اش نکردند» تیتری است که درباره اسدالله یکتا مطرح شده و در این نشریه در گفتگویی با همسر این بازیگر به زندگی فردی و فعالیت های وی پرداخته شده است.

گفتگویی هم با علی‌رام نورایی صورت گرفته و او از شروع کار بازیگری با تئاتر، حضورش در نقش های اکشن، بازی در «قلاده های طلا» با توجه به مضمون آن و همچنین بازی در «آسپرین» صحبت کرده است.

یکی از گفتگوهای نشریه نیز به رامین پرچمی اختصاص دارد که درباره مسایل مختلفی از جمله سیاست، انتخابات ۸۸ و فعالیت های هنری سخن گفته است.

بخشی از این گفتگوها نیز به مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری اختصاص دارد که از عاشقانه های پدری و دختری خود سخن می گویند.

کد N1521028

وبگردی