آفتاب

آخرین هفته مهرماه با داغ‌ترین آثار تجسمی

آخرین هفته مهرماه با داغ‌ترین آثار تجسمی

هنرمندان با مدیاهای مختلف هنری در پایان مهرماه منتظر هنردوستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هنرهای تجسمی آخرین هفته مهرماه با افتتاح و ادامه نمایشگاه های تجسمی به استقبال هنردوستان می‌رود.

گالری افرند

ایرج انواری نمایشگاهی با عنوان "با استاد ایرج انواری" را برگزار کرده است. این نمایشگاه از 23 تا 30 مهر در گالری افرند به آدرس؛ بزرگراه جلال آل احمد، خیابان جهان‌آرا، خیابان 19ام (جلال حسینی)، بعد از تقاطع اشک‌شهر، پلاک 48 میزبان علاقمندان است.

گالری گلستان

نمایشگاه نقاشی الهه منیرالدین از روز جمعه بیست و سوم مهرماه برگزار می‌شود. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه تا بیست و هشتم می‌توانند به گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک 34 مراجعه کنند.

گالری دنا

"تلخابه" عنوان نمایشگاه نقاشی رفیعه هزاره است. این نمایشگاه تا بیست و هشتم مهرماه در گالری دنا واقع در خیابان سپهبد قرنی، بعد از چهار راه طالقانی، کوچه سوسن، پلاک4، زنگ2 ادامه دارد.

نگارخانه کبیری

"گلاب اشک" عنوان نمایشگاه گروهی خطاطی به کیوریتوری مبین میرزاهاشمی است که روز جمعه بیست و سوم مهرماه افتتاح می‌شود. نگارخانه کبیری به آدرس؛خیابان دیباجی جنوبی، بالاتراز پارک ارغوان، پلاک 60 تا بیست و هشتم مهرماه میزبان علاقمندان هنر خطاطی است.

نگارخانه آرته

علی رنجبران هنرمند عکاسی است که نمایشگاهی با عنوان "لوتی‌ها در منهتن" برپا کرده است. این نمایشگاه روز جمعه بیست و سوم مهر افتتاح و تا دوم آبان ماه در گالری آرته به آدرس؛ ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراه کردستان جنوب، شیراز جنوبی، پایین‌تر از همت، بلوار علی خانی، 20 متری گلستان، 12 متری دوم، پلاک 3 ادامه دارد.

نگارخانه سهراب دو

"اتاق دوگانه" عنوان نمایشگاه نقاشی محدثه موحد است. این نمایشگاه تا بیست و هشتم مهرماه در نگارخانه سهراب دو به آدرس؛ بزرگراه چمران، خیابان اوین، ابتدای خیابان شهید کچویی، پلاک 11، واحد 1 میزبان علاقمندان است.

گالری سایه

نمایشگاه گروهی نقاشی _ مجسمه با عنوان "تن یک رویداد است" به نمایش آثار هنرمندانه رحیم مولاییان، ابراهیم گنجیان و بهروز امیری‌راد اختصاص دارد. این نمایشگاه در گالری سهراب به آدرس نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، پلاک3 تا بیست و هشتم مهرماه برگزار است.

کد N1520631

وبگردی