آفتاب

کشته شدن سه نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در جیزان

کشته شدن سه نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در جیزان

تهران-ایرنا- منابع یمنی روز چهارشنبه اعلام کردند که تک تیراندازان یمنی، سه نظامی سعودی را در یک پایگاه نظامی در جیزان واقع در جنوب عربستان هدف قرار داده و از پای در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری یمنی پرس، یک منبع نظامی یمنی گفت: نیروهای تک تیرانداز ارتش یمن و کمیته های مردمی این کشور موفق شدند سه نظامی سعودی را در منطقه جیزان از پای در آوردند.
این منبع که نامش فاش نشده است، افزود: این افراد در پایگاه نظامی المعنق متعلق به ارتش عربستان در منطقه الخوبه در جیزان به دست نیروهای یمنی کشته شدند.
وی افزود: این عملیات نیروهای ارتش یمن در راستای واکنش به جنایت های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان علیه مردم یمن صورت گرفت.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته نیز تجهیزات نظامی نیروهای ائتلاف عربی از جمله یک خودروی زرهی ساخت امارات را در شمال یمن هدف قرار داده و منهم کردند.
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان طی چند روز گذشته در ادامه حملات خود به یمن، یک مدرسه حفظ قرآن کریم در منطقه جمعه بن فاضل در شهر حیران استان صعده در شمال یمن را هدف قرار دادند که در جریان آن 26 کودک دانش آموز کشته و بیش از 40 تن دیگر زخمی شدند.
بیش از هفده ماه از حمله ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به یمن می گذارد که در این مدت علاوه بر ویرانه های زیادی که برای یمن درپی داشته است، هزاران تن کشته و زخمی شدند.
خاورم**9329**1144
کد N1395932

وبگردی