آفتاب

ادامه حملات سنگین عربستان به یمن/ کشته شدن 3 زن یمنی

ادامه حملات سنگین عربستان به یمن/ کشته شدن 3 زن یمنی

تهران-ایرنا- جنگنده های عربستانی در ادامه حملات خود به مناطق مختلف یمن، سه زن یمنی را در استان تعز مرکز این کشور به خاک و خون کشیدند.

به گزارش شبکه خبری المسیره، جنگنده های سعودی در ادامه حملات خود به محله ها و مناطق مسکونی یمن، پلی را در منطقه الصلو در استان تعز بمباران کردند.
در جریان این حملات سه زن یمنی کشته شدند.
هواپیماهای سعودی همچنین پارک 21 سپتامبر در صنعا را بمباران کردند که در جریان آن منازل و اموال عمومی شهروندان مجاور به شدت آسیب دید.
در همین حال جنگنده های سعودی یک جاده را در استان عمران واقع در شمال مورد هدف قرار دادند که در اثر آن یک شهروند یمنی کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
این در حالی است که بانک مرکزی در استان صعده در شمال یمن، گمرک و شهر حرض در استان حجه در شمال غربی و شهرستان صرواح در استان مارب در مرکز یمن، بارها مورد حملات شدید جنگنده های ائتلاف عربی قرار گرفتند.
عربستان روزانه و در مقابل سکوت محافل بین المللی مناطق مختلف یمن از جمله مناطق مسکونی را بمباران می کند.
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته و یا زخمی شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است
خاورم**9329**1144
کد N1395900

وبگردی