آفتاب

بازداشت 10 فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

بازداشت 10 فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

تهران – ایرنا – نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه 9 فلسطینی را از شهر الخلیل و یک فلسطینی دیگر را از اردوگاه الفوار در کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، نظامیان صهیونیست با یورش به منازل فلسطینیان در شهر الخلیل 9 نفر را بازداشت کردند.
از سوی دیگر وزارت امور خارجه دولت فلسطین، جنایت های رژیم صهیونیستی در اردوگاه الفوار در جنوب استان الخلیل را محکوم کرد و نسبت به استخدام عناصر تروریستی در ارتش این رژیم هشدار داد.
وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه ای افزود: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت ها و اقدامات تروریستی اش، به کشتار فلسطینیان و شهرک سازی در اراضی اشغالی ادامه می دهد و در همین راستا اردوگاه الفوار را محاصره کرده و با حمله به ساکنان آن یک شهروند را به شهادت رسانده و ده ها نفر دیگر را زخمی کرده است.
همچنین انجمن اسیران فلسطینی روز چهارشنبه اعلام کرد که حال 4 اسیر فلسطینی که در اعتراض به بازداشت غیر قانونی شان اعتصاب غذا کرده اند وخیم است.
انجمن اسیران فلسطینی تاکید کرد که 4 اسیر فلسطینی که در زندان عوفر رژیم صهیونیستی اسیر هستند، در همبستگی با اسیر بلال کاید اعتصاب غذا کرده اند و یکی از اسیران بعد از وخامت اوضاع سلامتی اش درمانگاه زندان منتقل کردند.
طبق اعلام انجمن اسیران فلسطینی، مدیریت زندان رژیم صهیونیستی لوازم بهداشتی به مقدار کافی در اختیار آنها قرار نمی دهد و اخیرا فرش آنها را گرفته و یک زیر انداز پلاستیکی در اختیار آنها قرار داده است و آنها را از هر گونه امکانات رفاهی محروم کرده است.
انجمن اسیران فلسطین خواستار آزادی فوری این اسیران شد و اعلام کرد که 90 اسیر فلسطینی تاکنون در زندان های رژیم صهیوینستی در اعتراض به بازداشت غیر قانونی و بدون تفهیم اتهام و همچنین در حمایت از اسیر بلال کاید اعتصاب غذا کرده اند.
خاورم**9364**1144
کد N1395884

وبگردی