آفتاب

نخست وزیر سوریه: بر گسترش همکاری اقتصادی با ایران تاکید داریم

نخست وزیر سوریه: بر گسترش همکاری اقتصادی با ایران تاکید داریم

دمشق - ایرنا - نخست وزیر سوریه گفت: دولت سوریه بر گسترش همکاری های اقتصادی با ایران که به تقویت ابزارهای پایداری منجر شود تاکید دارد.

به گزارش ایرنا، عماد خمیس روز چهارشنبه در دیدار با 'فرهاد زرگری' معاون بانک، بیمه و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی وزیر امور اقتصادی و دارائی جمهوری اسلامی ایران افزود: ما همواره بر تقویت روابط و همکاری های اقتصادی که زمینه ساز تقویت پایداری و مقاومت دو کشور باشد اصرار می ورزیم.
وی اضافه کرد: ملت و دولت سوریه در سایه تدبیر و حکمت رئیس جمهوری بشار اسد و پایداری و جانفشانی های ارتش و کمک های کشورهای دوست به ویژه جمهوری اسلامی ایران به مبارزه با تروریسم تا نابودی این پدیده شوم ادامه می دهند.
رئیس هیات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار بر ادامه کمک های سیاسی و اقتصادی ایران به سوریه تا پیروزی نهایی بر تروریسم و بازگشت امنیت و ثبات به این کشور تاکید کرد.
فرهاد زرگری با بیان اینکه سوریه در خط مقدم مبارزه با تروریسم قراردارد افزود: جمهوری اسلامی ایران همان گونه که درمبارزه با تروریسم در کنار سوریه ایستاد، آمادگی دارد از طریق حضور شرکت های ایرانی و اجرای مبادله های تجاری که به سود دو کشور باشد در مرحله بازسازی نیز به این کشور کمک کند.
این دیدار با حضور محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عدنان محمود سفیر سوریه در جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیات های اقتصادی دو کشور برگزار شد.
خاورم**6116**1144
کد N1395882

وبگردی