آفتاب

صالحی: در نبرد با تروریسم تکفیری پیروزی با مقاومت خواهد بود

صالحی: در نبرد با تروریسم تکفیری پیروزی با مقاومت خواهد بود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به نبرد علیه تروریسم تکفیری گفت: این نبرد استمرار نبرد جولای 2006 است و در این نبرد نیز پیروزی با مقاومت خواهد بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی، علی اکبر صالحی در گفت و گو با پایگاه خبری العهد لبنان فرا رسیدن دهمین سالگرد پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه را به همه آزادگان جهان و ملّت لبنان تبریک گفت و افزود: روابط ایران و لبنان قدیمی و دارای اساسی تاریخی است که از سابقه ای نزدیک به 5 قرن برخوردار است و این روابط دارای زمینه ای فرهنگی و تمدنی است.
معاون رییس جمهوری تصریح کرد: برخی از دانشمندان و عالمان بزرگ شیعی مانند مرحوم شیخ بهایی عاملی، امروزه به یکی از نمادهای جاودانِ پیوند میان ملّت بزرگ ایران و ملّت مقاوم و سربلند لبنان تبدیل شده است.
صالحی افزود: جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بر خطر رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد و برچیدن این غده سرطانی را مسئولیت همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان دانست.
وی ادامه داد: رزمندگان حزب الله لبنان در سال 2006 میلادی توانستند اسطوره رژیم صهیونیستی که ادعای شکست ناپذیری می کرد، را نابود کنند و یک حماسه بزرگ تاریخی آفریدند.
کد N1395800

وبگردی