آفتاب

دریادار سیاری:ناوشکن‌های ایران امنیت خلیج عدن را تأمین کردند/امنیت ما به جهت آمادگی نیروهای مسلح است

دریادار سیاری:ناوشکن‌های ایران امنیت خلیج عدن را تأمین کردند/امنیت ما به جهت آمادگی نیروهای مسلح است

مهر نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه باید به چشم نیروی راهبردی به نیروی دریایی ارتش نگریسته شود، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح در منطقه است.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در میدان صبحگاه فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت، با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش مسئولیت برقراری امنیت در آب‌های آزاد را برعهده دارد، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح در منطقه است.

وی با بیان اینکه اقدمات آموزشی و پژوهشی خوبی در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی رشت انجام شده است، بیان کرد: از این اقدامات بسیار مناسب تشکر می‌کنم و راه و روش نیروی دریایی راه امام حسین(ع) است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی مطابق فرمایش مقام معظم رهبری یک نیروی راهبردی است، تصریح کرد: باید به چشم نیروی راهبردی به نیروی دریایی ارتش نگریسته شود.

دریادار سیاری با بیان اینکه نیروی دریایی از منافع ایران در آب‌های آزاد دفاع می‌کند، تصریح کرد: در سواحل دریایی شمال و جنوب کشور دریادلان ما با تمام توان خود حاضرند و در برابر هرگونه تهدیدی آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از صادرات و واردات منطقه از خلیج عدن انجام می‌شود، مطرح کرد: برای برقراری امنیت در خلیج عدن، ناوشکن‌های ما حاضر هستند و ایثارگرانه از منافع کشور دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناوشکن‌های ما امنیت را در خلیج عدن تأمین کردند.

دریادار سیاری نیروی دریایی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه آب‌های آزاد عنوان کرد و گفت: افتخار می‌کنیم شعار ما راه حسین(ع) است و ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید آنچنان خدمت کنیم که مظهر اقتدار مردم و نظام جمهوری اسلامی باشیم، بیان کرد: موظف هستیم سه شاخصه ایمان، شجاعت و ارتقاء علم و دانش که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند را تقویت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما به خاطر آمادگی نیروهای مسلح است.

29219

کد N1395772

وبگردی