آفتاب
تحولات سوریه؛

انهدام پنج انبار مهمات گروههای تروریستی در حلب

انهدام پنج انبار مهمات گروههای تروریستی در حلب

بمب افکن های روسی پنج انبار سلاح و مهمات متعلق به گروه های تروریستی و نیز یک پایگاه آموزشی تروریست ها در استان حلب را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «سانا»، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بمب افکن های روسی پنج انبار سلاح و مهمات متعلق به گروه های تروریستی و نیز یک پایگاه آموزشی تروریست ها در استان حلب را بمباران کردند.

در همین حال و در حومه جنوبی شهر حماه  نیز در درگیری میان ارتش و تروریست ها در منطقه «الزاره» و «حربنفسه» تعدادی از تروریستها کشته شدند. در این حمله واحدهای توپخانه ارتش مواضع تروریست های گروه های «احرار الشام» و «جبهه فتح الشام» را به شدت زیر آتش خود قرار دادند.

اما در مناطق جنوبی سوریه و در استان درعا یگان های ارتش و نیروهای مقاومت امروز مواضع تروریست ها را در شمال غرب اردوگاه «درعا البلد» گلوله باران کردند.

بر اساس گزارش ها بمب افکن های روسی به همراه جنگنده های سوری مواضع تروریست ها را در بخش های مختلف استان حلب مورد حمله قرار دادند.

لازم به ذکر است که منابع خبری دقایقی پیش اعلام نمودند که بمب افکن های استراتژیک روسیه شرکت کننده در این حملات از پایگاه هوایی همدان به پرواز در آمده بودند و وزارت دفاع روسیه این خبر را تائید نموده است.

کد N1393572

وبگردی