آفتاب

لیونی: باید در کنار عربستان و دیگر اعراب مقابل ایران و حزب‌الله بایستیم

لیونی: باید در کنار عربستان و دیگر اعراب مقابل ایران و حزب‌الله بایستیم

ایسنا نوشت: عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) مدعی شد: حزب الله و حماس سازمان‌هایی تروریستی هستند و هیچ راهی برای آشتی و صلح با آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش سایت العهد، تزیپی لیونی، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در مصاحبه با شبکه ۱۰ تلوزیون این رژیم مدعی شد: حزب الله و حماس سازمان‌هایی تروریستی هستند و هیچ راهی برای آشتی و صلح با آن‌ها وجود ندارد چرا که این دو وجود ما را نادیده می‌گیرند اما فرصت‌هایی وجود دارد که باید از آن بهره‌برداری کرد.

وی گفت: زمانی که از حزب الله صحبت می‌کنیم عربستانی‌ها و کشورهای عربی میانه‌رو با آن مثل دشمن برخورد می‌کنند. امروز ما راهی برای ائتلاف با آن‌ها را داریم اما بدون اینکه مردم را فریب بدهیم. ائتلاف با کشورهای عربی میانه‌رو از طریق اقداماتی صورت می‌گیرد که باید در مقابل فلسطینی‌ها و به شرط لطمه نزدن به امنیت اسرائیل آن را انجام داد.

لیونی گفت: حزب الله و نصرالله دشمن هستند و موشک‌های زیادی دارند. اسرائیل امروز جزو اولویت‌های حزب الله نیست چرا که در کنار روس‌ها و هم‌پیمانانشان در مساله سوریه غرق شده است.

وی گفت: زمانی که نصرالله از مخفیگاهش بیرون می‌آید چرا ما باید تأثیر بپذیریم و جنجال به پا کنیم. ما باید آماده باشیم. همانطور که گفتم ما به جای اینکه در این جبهه تنها باشیم می‌توانیم از فرصت‌های بزرگی که پیش رو داریم استفاده کنیم. باید به آنچه عربستانی‌ها و دیگران درباره حزب الله می‌گویند، گوش دهیم. آن‌ها اعلام کردند که حزب الله یک سازمان تروریستی است. ما باید با آن‌ها برای مقابله با این چالش‌ها و ایران همکاری کنیم.

52310

کد N1393490

وبگردی