آفتاب

اوباما تعطیلاتش را وقف هیلاری کرد

اوباما تعطیلاتش را وقف هیلاری کرد

تسنیم نوشت: رئیس جمهور آمریکا با هدف کمک به جذب منابع مالی بیشتر برای کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، تعطیلات خود را متوقف کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که در حال سپری کردن تعطیلات بوده است، به منظور کمک به جذب منابع مالی بیشتر برای کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری، این تعطیلات را متوقف کرده است.

اوباما گفته است که هیچ کسی شایسته تر از کلینتون برای ریاست جمهوری آمریکا نیست. کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری 2008 میلادی، رقیب اصلی اوباما بوده و پس از پیروزی اوباما، به عنوان وزیر خارجه آمریکا مشغول به فعالیت شد.

اوباما که در حال گذراندن تعطیلات 2 هفته‌‌ای به همراه خانواده اش در یکی از شهرهای ساحلی ماساچوست بوده، در ضیافت شام که توسط هانک گلدبرگ از نمایندگان دموکرات در همین شهر ترتیب داده شده بود، شرکت می کند.

حدود 60 نفر از حامیان مالی حزب دموکرات قرار است در این میهمانی حضور داشته باشند. مقام‌های حزب دموکرات اعلام کرده اند که قیمت بلیط ها برای شرکت در این مراسم بیش از 33400 دلار است.اوباما قرار است یکشنبه آینده به کاخ سفید بازگردد.

52310

کد N1393074

وبگردی