آفتاب

شروط اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی به معنای سهم‌خواهی است؟

شروط اصلاح‌طلبان برای حمایت از روحانی به معنای سهم‌خواهی است؟

نایب ریس فراکسیون امید مجلس می‌گوید: تعیین شرط و شروط برای حمایت از روحانی در میان اصلاح‌طلبان به معنای سهم‌خواهی نیست بلکه پیشبرد اموری است که باید توسط دولت انجام شود.

عبدالکریم حسین زاده در گفتگو با خبرآنلاین در مورد امکان عبور اصلاح طلبان گفت: ما هنوز بحث تخصصی در مورد حمایت یا عدم حمایت از اقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 را در فراکسیون انجام نداده ایم و فعلا بحثی برای حمایت از کاندیدای به جز آقای روحانی نداشته ایم، قرار است هفته های بعد در جلسه ای با دولت این موضوع را بررسی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: موضوع اساسی ما مطالبات مردم و ارزیابی عملکرد دولت در سه سال گذشته است که باید در این زمینه کارگروههای فراکسیون تشکیل شوند و ارزیابی عملکردها را داشته باشند، با دولت جلسات مشترک تشکیل شود و صحبت ها ردوبدل شود، سطح انتظارات سنجیده شود و بعد از آن و پاسخ شفاف دولت ما تصمیم نهایی می‌گیریم.

حسین زاده در پاسخ به این سوال که آیا هدف اصلاح‌طلبان از تعیین شرط و شروط برای حمایت از روحانی به معنای گرفتن امتیازاتی از وی برای کابینه دولت دوازدهم نیست، گفت: بحث امتیازات اصلا مطرح نیست، بلکه در انتخابات پیشبرد اهداف، خواسته‌ها و مطالبات مردم مهم است، کسانی که صحبت می کنند و شرط و شروط تعیین می کند صحبت هایش در مسیر خواست و مطالبات مردم است .

وی با تاکید بر اینکه تعیین شرط و شروط برای حمایت از روحانی در میان اصلاح طلبان به معنای سهم خواهی نیست گفت: هدف اصلاح طلبان پیشبرد امور و کارهای مختلفی است که باید توسط دولت انجام شود. 

29219

کد N1393041

وبگردی