آفتاب

سفیر کشورمان در کویت: پیگیری های سفارت برای روشن شدن وضعیت 10 تبعه ایرانی ادامه دارد

سفیر کشورمان در کویت: پیگیری های سفارت برای روشن شدن وضعیت 10 تبعه ایرانی ادامه دارد

تهران-ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت اعلام کرد که مسئولان کنسولی سفارت ٬پیگیر وضعیت 10 ایرانی بازداشت شده هستند و اقدام های لازم در راستای تعیین تکلیف این افراد صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا علیرضا عنایتی، سفیر کشورمان در کویت در ارتباط با 10 شهروند ایرانی که روز یکشنبه توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شده بودند٬ تصریح کرد که حال عمومی همه این افراد خوب است و بخش کنسولی سفارت اقدام های لازم را جهت تعیین تکلیف آنها صورت می دهد.
وی افزود: قرار است مسئولان سفارت با مسئولان امور کنسولی وزارت خارجه و از طریق مجاری رسمی، وضعیت اتباع دستگیر شده را پیگیری کنند.
روابط عمومی وزارت کشور کویت یکشنبه گذشته از بازداشت 10 تبعه ایرانی که قصد ورود غیر قانونی به این کشور را داشتند٬ خبر داد.
در بیانیه وزارت کشور کویت آمده بود ' این افراد سوار بر لنج٬ بامداد امروز(یکشنبه) به منطقه نزدیکی ساحل کویت در منطقه ابوالحصانیه رسیدند که توسط ماموران گارد ساحلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. ماموران کویتی این افراد را دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی کردند.'
علی اصغر مجاهدی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران ٬پیش از این اعلام کرده بود که ۱۰ ایرانی بازداشت شده صیادان محلی هستند.
خاورم*320**2041**
کد N1392745

وبگردی