آفتاب

حضور تانک‌ها و نظامیان آمریکایی در رژه نظامی مشترک با لهستان

حضور تانک‌ها و نظامیان آمریکایی در رژه نظامی مشترک با لهستان

آمریکا به نشانه حضور نظامی در منطقه اروپا، امروز در رژه روز نیروهای مسلح لهستان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تانک‌ها و نظامیان آمریکایی به نشانه حضور نظامی واشنگتن در منطقه در رژه نظامی لهستان حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، سرلشگر «بن هاجس» فرمانده نظامیان آمریکا در اروپا امروز دوشنبه در این باره گفت که مشارکت آمریکا در رژه روز نیروهای مسلح در لهستان تأکیدی بر افزایش فزاینده حضور آمریکا در لهستان و مناطق دیگر در این منطقه محسوب می شود.

فرمانده نظامیان آمریکا در اروپا ادامه داد: لهستان  در آینده شاهد حضور نظامی قابل توجه آمریکا خواهد بود. حضور نظامی آمریکا در لهستان حیاتی است و لذا این مشارکت ادامه خواهد داشت.

سفیر آمریکا در لهستان نیز در اظهار نظری جداگانه در این باره اعلام کرد: این سومین سال متوالی است که آمریکا در مراسم روز ملی نیروهای مسلح در لهستان حاضر می شود؛ اما اولین سالی است که تانک های آمریکایی نیز در این مراسم شرکت کرده اند.

«پُل جونز» سفیر آمریکا در لهستان تأکید کرد: آنچه مردم در این مراسم رژه هم اکنون شاهد آن هستند؛ در سال آینده در سراسر لهستان تجربه خواهند کرد.

این در حالیست که آمریکا با هدف اعمال فشار بر روسیه، مداخله های خود در منطقه شرق اروپا را از طرق مختلفی از این قبیل افزایش داده است.

کد N1392226

وبگردی