آفتاب

عقب نشینی تروریست ها در جنوب غربی حلب

عقب نشینی تروریست ها در جنوب غربی حلب

تهران – ایرنا – فعالان و وبسایت های گروه های معارض و تروریست در سوریه امروز (دوشنبه) از شکست تلاش گروه موسوم به فتح الشام برای بازکردن جبهه ای جدید در جنوب غربی حلب خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این گروه ها امروز گزارش دادند که تروریست ها از مناطقی که روز قبل نزدیک کارخانه سیمان در جنوب غربی حومه حلب اشغال کرده بودند، عقب نشینی کردند.
اشغال این بخش ها با سرکردگی گروه تروریستی موسوم به فتح الشام (جبهه النصره) وابسته به القاعده صورت گرفت.
گزارش آسوشیتدپرس همچنین اضافه کرد که درگیری شدید میان تروریست ها و ارتش سوریه در اطراف مواضع ارتش و کارخانه سیمان روز یکشنبه آغاز شد و تا ساعتها ادامه داشت. حلب در حال حاضر به کانون نبرد میان نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با گروه های معارض و تروریست تبدیل شده است.
گروه موسوم به ناظر حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد که در نبرد روز گذشته، 35 تروریست کشته شدند.
ارتش سوریه با حمایت عملیات هوایی سوریه طی هفته های اخیر دستاوردهای چشمگیری در مقابل تروریست ها کسب کرده اند. به گزارش ایرنا، دو گروه تروریستی 'جیش النصر' و 'حرکت بیان' که در حومه ادلب و حماه فعالیت می کنند نیز روز شنبه به پاسگاه الغزلان که در پنج کیلومتری جاده خناصر قرار دارد یورش بردند و به شدت با نیروهای ارتش سوریه درگیر شدند ولی تلاش آن ها برای تسلط بر این پاسگاه و جاده خناصر ناکام ماند.
خاورم**9156**1579
کد N1391629

وبگردی