آفتاب

نماینده ولی فقیه در سپاه:با توجه به تاکیدات رهبری، مسائل معیشتی باید در رأس امور باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه:با توجه به تاکیدات رهبری، مسائل معیشتی باید در رأس امور باشد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مسائل معیشتی و اقتصادی باید در رأس تمام عملکردها قرار بگیرد.

 حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گویی به تبیین نقش و جایگاه اساتید بسیجی پرداخت و گفت: استادان بسیجی باید برای نیل به اهداف انقلاب و مطالبات مقام معظم رهبری تمام توان دانش و تخصص خود در حوزه‌های مختلف از دفاعی گرفته تا اقتصادی را بکار گیرند.

وی ادامه داد: در دنیای کنونی که نگر‌ش‌‌های لائیسم، سکولاریسم، مارکسیسم و لیبرالیسم در برابر اندیشه‌های اسلامی صف کشیده‌اند، قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پرچمدار اسلام ناب ،ویژه و مهم بوده و باید به آن توجه مضاعف داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: برای رسیدن به این قدرت، در نظر گرفتن وجوه نیل به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از نفوذ و اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همه ارکان نظام قرار گیرد.

وی افزود: یکی از روش‌های نفوذ بیگانگان  اقتصادی است و لذا توجه به توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در مسائل معیشتی و اقتصادی و تبیین و اجرای اقتصاد مقاومتی، باید در رأس تمام عملکردها قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تاکید کرد: تبیین این روش‌های کارشناسی در تمام زمینه‌ها از دفاعی گرفته تا اقتصادی، بر عهده نخبگان انقلابی است.

وی بسیج اساتید را از مهم‌ترین سازمان‌های مردمی و انقلابی شکل گرفته در قشر دانشگاهی کشور دانست و اظهار داشت: اعضای این سازمان باید از تخصص خود در حوزه‌های مختلف نهایت بهره را برده و برای تبیین وجوه کارشناسی و روش‌های عملی رسیدن به مطالبات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه مهم‌ترین ویژگی سازمان بسیج اساتید را مردمی بودن این نهاد دانست و گفت: این ویژگی چابکی آن را افزایش داده و سبب می‌شود که راه رسیدن به مطالبات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی هموارتر شود.
29219

کد N1391551

وبگردی