آفتاب

برای تقویت زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد

برای تقویت زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد تصمیم‌های خوبی اتخاذ شد

رییس رفتر رییس جمهور در حاشیه بازدید از سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با خبرنگاران با تبریک میلاد امام رضا ( ع ) و قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران و کارشناسان این سامانه گفت: سامانه ۱۱۱ این امکان مناسب را برای همه مردم استان در شهرها و روستاها فراهم کرده که با کمترین زحمت، دیدگاه ها و نظرات خود را با رییس جمهور در میان بگذارند.

به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان همچنین با اشاره به تصمیمات دولت تدبیر و امید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: تصمیمات خوبی برای تقویت زیرساخت‌های استان و نیز تامین مالی پروژه‌ها اتخاذ شده و امیدوارم با اعتبارات اختصاص یافته ،مشکلات واحدهای تولیدی استان به نحوی برطرف شود که موجبات اشتغال جوانان استان را فراهم سازد.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم با فرصت‌هایی که استان در بخش‌های مختلف بویژه در زمینه‌های گردشگری، صنعت، معدن و کشاورزی برخوردار است می‌توان گام‌های بلندی در راستای حل و فصل مشکل بیکاری جوانان استان برداشت.

رییس رفتر رییس جمهور رویکرد اصلی دولت را حل و فصل ریشه‌ای مشکلات مردم و استان‌ها دانست و گفت: هدف اساسی دولت در این استان کمک به تقویت زیر ساخت‌ها و حمایت از فرصت‌های شغلی است و تصمیم‌گیری‌هایی که در این زمینه انجام شده، مشوق‌های خوبی برای افزایش سرمایه‌گذاری در این استان محسوب می‌شود.

کد N1391534

وبگردی