آفتاب

برای جلوگیری از تقلب در انتخابات آمریکا؛ ترامپ ناظر استخدام می کند

برای جلوگیری از تقلب در انتخابات آمریکا؛ ترامپ ناظر استخدام می کند

تهران - ایرنا - تارنمای پولیتیکو خبر داد که در پی تکرار ادعای تقلب در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، ستاد دونالد ترامپ 'ناظران انتخاباتی' استخدام می کند.

پولیتیکو در خبر 23 مرداد خود افزود: 'ستاد انتخاباتی ترامپ در اقدامی بی سابقه صفحه ای در تارنمای خود قرار داده و در آن از خوانندگان خواسته تا با پر کردن فرمی ناظر داوطلب ترامپ شوند و نگذارند هیلاری کلینتون در انتخابات تقلب کند.'
به گزارش ایرنا، ترامپ پیشتر در همایش انتخاباتی ای در ایالت پنسیلوانیا گفت: ما نظاره گر رای گیری در پنسیلوانیا خواهیم بود. باید به دقت برخی از مناطق را بررسی کنیم و مورد مطالعه قرار دهیم و مطمئن شویم که عده ای پنج بار رای نمی دهند. من فکر می کنم که تنها راهی که ممکن است باعث شکست من در پنسیلوانیا شود، تقلب است و واقعا این مساله را باور دارم.
وی افزود: به دقت ایالت پنسیلوانیا را بررسی خواهم کرد. ما افراد و گاه رهبران بزرگی از حزب جمهوری خواه را در این ایالت داریم و آنها بسیار نگران این مساله هستند و به همین دلیل نباید این ایالت را از دست داد. ما باید از مجریان قانون، پلیس و همگان بخواهیم بر رای گیری در این ایالت نظارت داشته باشند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آبان ماه امسال برگزار می شود و دونالد ترامپ نامزد جنجالی حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات، رقیبان اصلی در این انتخابات به شمار می روند.
اروپام**3092**1517
کد N1391393

وبگردی