آفتاب

کوهکن به تندروهای اصولگرا؛ دیگر سهم‌خواهی را نمی‌پذیریم

کوهکن به تندروهای اصولگرا؛ دیگر سهم‌خواهی را نمی‌پذیریم

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید دارد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سهم‌خواهی تندروها را دیگر نمی‌پذیرند و باید به سمتی حرکت کنند که جریان اصولگرا یک کاندیدا داشته باشد.

محسن كوهكن، نماینده اصولگرای مجلس درباره مباحث چندگانه مطرح شده از سوی اصولگرایان درباره استراتژی ائتلاف برای انتخابات ریاست جمهوری 96، به خبرنگار خبرآنلاین گفت: به حكم تجربه، اصولگرايان در حال حاضر بروي فرايندي در حال کار کردن هستند که از تكثر جلوگيري كند و امكان رسيدن به فرد واحدي را فراهم كند.

وي اظهار داشت: در این استراتژی، اصولگرايان باید مطالبات مردم را احصا كنند و به صورت طبيعي به سمت و سويي بروند كه كسی انتخاب شوند كه به دغدغه‌های مردم توجه جدي داشته باشد.

وي در مورد خطر تندروهاي اصولگرا برای سهم خواهي دوباره در انتخابات پیش رو، نيز گفت:ما در انتخابات رياست جمهوري سهم خواهي نداريم، در انتخابات مجلس شايد چنين سهم خواهي مطرح باشد اما در انتخابات رياست جمهوري چنين بحثي را نمي‌پذيريم چراكه در انتخابات رياست جمهوري يك نَفَر مطرح است و نمي شود اين يك نفر را تقسيم كرد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاكيد كرد: اگر منظور از سهم خواهي اين باشد كه فرد مورد حمايت تعهداتي بدهد كه فردا در كابينه اش از افراد و جناح‌هاي مختلف استفاده كند واقعيتي است كه وجود دارد و اين اتفاق هم براي روحاني و هم احمدي نژاد افتاد و اين سهم خواهي در كابينه اين دو رییس جمهور مطرح و سپس اجرايي شد.

كوهكن همچنين درباره اينكه اصولگرايان تا چه اندازه نگران مصادره آراي شان در انتخابات ٩٦ از سوی طیف احمدی‌نژاد هستند، گفت: آقاي احمدي نژاد و برخي از مشاورين اعظم شان در گذشته بارها اعلام كرده اند كه اصولگرا نيستند و از اصولگرايان تبري جستند.

وي افزود: احمدي نژاد مقداري در كف جامعه كه برخي از آثار تصميم گيري‌های او را فراموش نکرده‌اند، راي دارد.همان كساني كه در روستاها بحث يارانه و سهام عدالت را مطرح مي كنند يا از خاكي بودن و تواضع و می گویند. بنابراین اگر مقبولتي در حد خودش دارد مربوط به اين بخش جامعه است.

اين نماينده اصولگرا مجلس تصريح كرد:اگر بخواهيم مقبوليت‌هاي احمدي نژاد در جامعه را آناليز كنيم متوجه مي‌شويم كه مقبوليت احمدي نژاد مقبوليت سياسي اصولگرايي و يا اصلاح طلبي نيست بلكه برداشت‌ توده‌هاي مردم و اقشار مستضعف و ضعيف تا حدودی به سمت اوست.

2929

کد N1390917

وبگردی