آفتاب

حمله ساییری به غول نرم افزاری «سیج گروپ» انگلیس

حمله ساییری به غول نرم افزاری «سیج گروپ» انگلیس

لندن - ایرنا - شرکت «سیج گروپ' که از غول های بزرگ تولید کننده نرم افزارهای حسابداری و مالی در انگلیس و جهان شمرده می شود، شامگاه یکشنبه تایید کرد که به اطلاعات مشتریان این شرکت حمله سایبری صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، 'سیج گروپ ' در بیانیه ای عنوان کرد: 'این شرکت در حال تحقیق در مورد دسترسی غیرقانونی به اطلاعات مشتری ها، با استفاده از یک ورودی داخلی است.'
این شرکت نرم افزاری در همین حال گفته است که با توجه به همکاری این شرکت با مقامات برای بررسی حمله سایبری صورت گرفته؛ نمی تواند اطلاعات بیشتری در این خصوص ارایه دهد.
این بیانیه می افزاید: 'ما گفت وگو با مشتریانی را که بر اثر این حمله سایبری به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار گرفته اند، آغاز کرده ایم.»
در همین حال به گزارش 'بی بی سی'، احتمال داده می شود که اطلاعات مربوط به کارکنان حدود 280 شرکت انگلیسی به صورت بالقوه در این حمله سایبری سرقت شده باشد.
براساس گزارش یاد شده، متخصصان این شرکت انگلیسی در حالی بررسی این موضوع هستند که آیا بخشی از اطلاعات ذخیره شده، حذف شده است یا نه.
«سیج گروپ» که در سال 1981 میلادی تاسیس شده است، با داشتن 13 هزار کارمند در سراسر و بیش از 6.1 میلیون مشتری، به عنوان بزرگترین ارائه کننده نرم افزارهای موردنیاز کسب وکارهای کوچک در جهان شناخته می شود.
گردش مالی سالانه 'سیج گروپ' به عنوان تنها شرکت نرم افزاری که سهامش در بورس فوتسی 100 لندن معامله می شود، بیش از 1.3 میلیارد پوند می باشد.
مسئولان «سیج گروپ» ماه جولای گذشته اعلام کردند درآمدهای این شرکت در سال مالی میلادی منتهی به سپتامبر، دست کم 6 درصد افزایش خواهد یافت.
براساس گزارش های منتشر شده، درآمد این شرکت در شش ماه منتهی به ماه مارس، 6.2 درصد افزایش یافت و به رقم 747 میلیون پوند (برابر با 966 میلیون دلار) رسید.
گروه سیج، در زمینه طراحی و ساخت نرم افزارهای سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری، نرم افزارهای حسابداری و بانکداری فعالیت می کند.
دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیوکاسل انگلستان قرار دارد و دفتر بین المللی آن نیز در شهر 'ارواین'، کالیفرنیا مستقر است.
اروپام**4**1552
کد N1390871

وبگردی