آفتاب

امیر جعفری برای نخستین بار با مردم «زاپاس» می‌بیند/یک کمدی اجتماعی سه نیم میلیارد تومانی

امیر جعفری برای نخستین بار با مردم «زاپاس» می‌بیند/یک کمدی اجتماعی سه نیم میلیارد تومانی

امیر جعفری که تاکنون در مراسم اکران مردمی هیچ‌یک از فیلم‌هایش شرکت نداشته است،امشب برای نخستین بار با مردم «زاپاس» می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،اکران مردمی فیلم کمدی «زاپاس» شنبه 23 مرداد در پردیس آزادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پروژه، امیر جعفری از اوایل اکران «زاپاس» به دلیل تداخل آن با بازی اش در نمایش «مجلس ضربت زدن» در تئاتر شهر نتوانست در افتتاحیه و اکران های مردمی این فیلم هم شرکت کند.او امشب به همراه همسرش ریما رامین فر،برزو نیک نژاد نویسنده و کارگردان فیلم و امیر پروین حسینی تهیه کننده فیلم در کنار مردم «زاپاس» را تماشا می کند.عوامل فیلم امشب از ساعت 22 در پردیس سینمایی آزادی خواهند بود و نمایش فیلم در سانس 22:45 صورت می گیرد.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی،احمد مهرانفر، الناز حبیبی،صفر روحي،همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری و شبنم مقدمی بازیگران اصلی فیلم «زاپاس»بوده اند.این فیلم کمدی از نهم تیر ماه در گروه سینمایی استقلال روی پرده رفته و تاکنون بیش از 3.5 میلیارد تومان فروخته است. 

«زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می کند.این تیم  به دسته دوم صعود می کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می شود و سلامتی اش به خطر می افتد.همین اتفاق،دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می کند.

58245

 

کد N1388288

وبگردی