آفتاب

حضور علی دایی انگیزه بازیکنان را برای جبران محدودیت زمانی مضاعف کرده است

حضور علی دایی انگیزه بازیکنان را برای جبران محدودیت زمانی مضاعف کرده است

سرپرست تیم فوتبال نفت‌ تهران از منتقدان درخواست کرد که با توجه به محدودیت زمانی که نفت با آن مواجه است، انتظارات‌شان منطقی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  و به نقل از سایت باشگاه نفت‌ تهران، رحیم ایرانیان با اشاره به وضعیت این تیم در فصل آماده‌سازی گفت: متاسفانه پس از پایان لیگ پانزدهم زمان زیادی را در مورد بحث مالکیت باشگاه نفت از دست دادیم. برای آماده سازی تیم با محدودیت زمانی زیادی مواجه هستیم اما حضور برندی چون علی دایی انگیزه بازیکنان را برای جبران محدودیت زمانی که داریم، مضاعف کرده است.

وی افزود: بازیکنان از حضور دایی دلگرم شده‌اند و بزرگترهای تیم هم به بازیکنان جوان‌تر کمک زیادی می‌کنند تا این محدودیت زمانی را جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: با نظر کادرفنی روز پنجشنبه در نخستین بازی تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ به مصاف تیم راه‌آهن می‌رویم. شنبه هفته آینده نیز اردویی پنج روزه در کردان کرج برگزار کرده و احتمالا دیداری تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری در آنجا خواهیم داشت. در کردان، بازیکنان در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات سختی خواهند داشت و این اردو می‌تواند کمک زیادی به تیم برای حضور در لیگ شانزدهم کند.

ایرانیان گفت: با توجه به محدودیت زمانی که برای آماده سازی مواجه هستیم، از اهالی فوتبال و رسانه‌های ورزشی انتظار داریم انتظارات‌شان از تیم نفت در لیگ شانزدهم منطقی بوده و آن را با موقعیت و شرایط تیم در چند فصل اخیر مقایسه نکنند.

 

کد N1339724

وبگردی