آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

عضو شورای اخوت اسلامی افغانستان: صدای اعتراض مسلمانان دنیا علیه رژیم اسرائیل تاثیرات قابل ملاحظه ای دارد

عضو شورای اخوت اسلامی افغانستان: صدای اعتراض مسلمانان دنیا علیه رژیم اسرائیل تاثیرات قابل ملاحظه ای دارد

کابل - ایرنا - یک عضو شورای اخوت اسلامی افغانستان گفت که اگر چه مسلمانان نمی توانند در کنار فلسطینیان سلاح به دست گرفته و با رژیم کودک کش اسرائیل بجنگند، اما صدای اعتراض آنان در روز جهانی قدس علیه این رژیم تاثیرات قابل ملاحظه ای برجای خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، مولوی «فضل من الله فضلی» در گفت و گو با خبرگزاری صدای افغان افزود که مسلمانان دنیا نباید حمایت خود از مردم فلسطین را تنها به روز جهانی قدس محدود کنند، بلکه باید همواره پشتیبان و حامی مسلمانان مظلوم فلسطین باشند.
روز جهانی قدس به ابتکار حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقید انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بنا گذاشته شد و از مسلمانان سراسر دنیا خواست تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال، با برپائی راهپیمائی های گسترده حمایت خود را از مردم فلسطین و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
وی گفت که وظیفه علما، دانشمندان، و روشنفکران جوامع اسلامی، آگاه سازی مردم از زورگوئی ها و به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه فلسطین و سیاست های توسعه طلبانه رژیم کودک کش اسرائیل است.
این عضو شورای اخوت اسلامی، نقش رسانه های همگانی را در آگاه سازی مردم مسلمان جهان از جنایت های رژیم اشغالگر اسرائیل بسیار با اهمیت دانست و گفت که بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر جهان اسلام شده، ناشی از تبلیغات رسانه های حامی این رژیم است.
اساق**1610**شبس **1488 **
کد N1323102

وبگردی