آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

مدیرعامل خبرگزاری النخیل عراق: روز قدس برملا کننده ارتباط رژیم صهیونیستی با داعش است

مدیرعامل خبرگزاری النخیل عراق: روز قدس برملا کننده ارتباط رژیم صهیونیستی با داعش است

تهران- ایرنا- محمد علی الحکیم مدیر عامل خبرگزاری النخیل عراق با اشاره به ارتباط رژیم صهیونیستی با گروه تروریستی داعش گفت: روز قدس روز احیای اسلام و بیان این حقیقت است که اشغال خاک مسلمانان از سوی اسرائیل با اشغال خاک مسلمان از سوی گروه تروریستی داعش در یک راستا قرار دارد.

به گزارش ایرنا، محمد علی الحکیم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی قدس افزود: روز قدس که به همت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شد، باقی خواهد ماند و ما همچنان از قدس حمایت خواهیم کرد.
وی با محکوم کردن سکوت برخی کشورهای مسلمان در برابر جنایت رژیم صهیونیستی، آن را مهر تاییدی بر تداوم جنایات این رژیم کودک کش دانست و گفت: حمایت از مقاومت فلسطین روز قدس را زنده نگه می دارد.
الحکیم با اشاره به تصمیم برخی کشورها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ، افزود: چشم بستن بر جنایات رژیم صهیونیستی منجر به طمع صهیونیست ها به کل خاورمیانه خواهد شد و کشورهای مسلمان باید با تداوم حمایت از مقاومت فلسطین، قدس را به آغوش اسلام برگردانند.
مدیر عام خبرگزاری النخیل عراق هدف از همکاری کشورهای عربستان و قطر با رژیم صهیونیستی را تشدید اختلافات مسلمانان جهت بالا بردن ضریب امنیتی خود ذکر کرد.
الحکیم با اشاره به سخنان مداخله جویانه عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در خصوص تفکیک الحشد الشعبی در عراق نیز گفت: دخالت های عربستان در امور عراق از جمله الحشد الشعبی (بسیج مردمی) موجب انزجار شدید مردم و دولت عراق شده، چرا که الحشد الشعبی نیرویی مردمی متشکل از نیروهای شیعه، سنی، کرد، مسیحی و ایزدی برای دفاع کشور است و ادعای تفکیک آن توهین به کل جامعه عراق می باشد.
این مسئول عراقی با اشاره به خشم شدید عربستان از آزادی فلوجه و شکست سنگین داعش گفت: ملت عراق تصمیم خود برای آزاد سازی شهرهای این کشور از داعش را گرفته و هیچ چیز مانع آن نخواهد شد.
وی ضمن هشدار به عربستان و تداوم کمک های آن به داعش گفت: عربستان باید بداند این کشور به زودی مانند ترکیه خود قربانی داعش خواهد شد، چرا که تروریسم حد و مرز نمی شناسد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد اراضی اشغال شده عراق توسط داعش به دست نیروهای ارتش و الحشد الشعبی و دیگر نیروهای مسلح این کشور آزاد شده است گفت: شهر موصل نیز تا پایان سال 2016 از چنگ تروریست های داعش آزاد خواهد شد.
خاورم** 1453**1144
کد N1323044

وبگردی