آفتاب

انتقاد فارغ‌التحصیلان حاضر در مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر

انتقاد فارغ‌التحصیلان حاضر در مراسم افطاری دانشگاه امیرکبیر

فارغ‌التحصیلان حاضر در مراسم افطاری دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر با انتشار بیانیه‌ای نسبت به جوسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته در رابطه با برگزاری این مراسم انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در پی جوسازی برخی خبرگزاری‌های خاص درخصوص برگزاری مراسم افطاری دانشجویان دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر که روز سوم تیرماه و با حضور رئیس و مسئولان این دانشکده برگزار شد، فارغ‌التحصیلان حاضر در مراسم افطاری در بیانیه‌ای نسبت به این جریان‌سازی‌های رسانه‌ای انتقاد کردند.

بنابه گفته یکی از برگزارکنندگان این مراسم افطاری، برگزاری چنین مراسم‌هایی در ماه مبارک رمضان در دانشگاه امیرکبیر سابقه طولانی دارد و مراسم افطاری امسال هیچ تفاوتی با آن‌چه در سال‌های گذشته انجام می‌شد، نداشته است. ضمن آن‌که برگزارکنندگان پیش از برگزاری این مراسم افطاری، مجوزهای لازم را دریافت کرده بودند و مهم‌تر آن‌که مراسم افطاری در حضور رئیس و مسئولان دانشکده فیزیک و همچنین بسیج دانشگاه برگزار شده است.

نکته حائز اهمیت دیگر در رابطه با برگزاری این مراسم این است که دانشکده فیزیک برگزارکننده این برنامه بوده و این درحالی است که در خبرهایی که در روزهای گذشته در محکوم نمودن این مراسم منتشر شده، از دانشجویان برگزارکننده آن به شدت انتقاد شده و مسئولیت برگزاری این مراسم به گردن چند انجمن و تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب افتاده است.

سوءاستفاده یکی از خبرگزاری‌ها از عکس‌های خصوصی دانشجویان نیز مورد انتقاد فارغ‌التحصیلان دانشکده فیزیک به‌عنوان نویسندگان این بیانیه قرار گرفته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: همان‌گونه که انتظار می‌رفت امسال هم مانند سال‌های گذشته مراسم محبوب و ریشه‌دار افطاری دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر با شرکت گسترده دانشجویان فعلی و پیشین و مسئولان متعهد آن دانشکده در روز پنجشنبه سوم تیرماه برگزار شد. چند سالی‌است که دیده می‌شود این حضور باشکوه به مذاق برخی خوش نمی‌آید و این عده سعی وافری در به حاشیه بردن اصل ماجرا مبذول می‌دارند.

کد N1323025

وبگردی