آفتاب

محسنی اژه‌ای: یکشنبه به پرونده فیش‌های حقوقی نامتعارف رسیدگی می‌شود

محسنی اژه‌ای: یکشنبه به پرونده فیش‌های حقوقی نامتعارف رسیدگی می‌شود

محسنی اژه ای با شرکت در راهپیمانی روز قدس گفت: شنبه هفته آینده به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و جلسه‌ای در این خصوص برگزار می‌شود که نتیجه جلسه را اعلام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره رسیدگی به پرونده فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی از مدیران گفت: یک شنبه هفته آینده به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و جلسه‌ای در این خصوص برگزار می‌شود که نتیجه جلسه را اعلام خواهیم کرد.

او همچنین درباره اهمیت پرداختن به موضوع فلسطین گفت: حضور در روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان بنا به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری و بر اساس منطق و عقل یک فرضیه الهی است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: علت اینکه رسیدگی به موضوع مردم مظلوم فلسطین یک فرضیه الهی است به این دلیل است که این اقدام در جهت دفاع از خون، دفاع از اسلام است و ایستادگی در مقابل ظلمی است که به مردم مظلوم فلسطین شده است.

اژه‌ای با بیان اینکه بیش از صد سال است که به مردم مظلوم فلسطین ظلم می‌شود، ادامه داد: امیداوریم با حضور مسلمانان این پیام را برای تمام مظلمومین به ویژه مظلومان فلسطین برسانیم که تنها نیستند و این راهپیمایی‌ها و تجمعات پیامی باشد برای تمام مستکبرین که بدانند که روزی ظالمان به مجازاتی که باید برسند می‌رسند.

سخنگوی قوه قضائیه در راهپیمایی روز قدس حضور یافت و درباره رسیدگی به پرونده فیبش های حقوقی نامتعارف گفت: روز یکشنبه جلسه‌ای در این خصوص خواهیم داشت.

کد N1322847

وبگردی