آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

المعلومه عراق: راهپیمایی میلیونی در تهران و850 شهر ایران برای بزرگداشت روز جهانی قدس

المعلومه عراق: راهپیمایی میلیونی در تهران و850 شهر ایران برای بزرگداشت روز جهانی قدس

تهران- ایرنا- پایگاه خبری المعلومه عراق اعلام کرد، راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس صبح امروز /جمعه/ در تهران و بیش از 850 شهر ایران با شکوهی خاص آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه راهپیمایان با سردادن شعارهایی خواستار وحدت امت مسلمان، حمایت از انتفاضه فلسطین و برائت جستن از رژیم صهیونیستی و تروریسم تکفیری شدند.
به گزارش این رسانه عراقی، 3500 خبرنگار و فیلمبردار راهپیمایی های روز قدس که از خیابان ها و میدان های اصلی آغاز و به محل برگزاری نماز جمعه ختم می شوند را پوشش خبری می دهند.
بر پایه این گزارش، راهپیمایان تهرانی با حمل دست نوشته هایی وحدت مسلمانان، همبستگی و تمسک جستن به راه حل مقاومت در مقابله با دشمنان را خواستار شدند.
راهپیمایان همچنین با فریادهایی ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی بار دیگر مخالفت خود با طرح های سازش واشنگتن و تل آویو با مشارکت برخی کشورهای عربی را مورد تاکید قرار دادند.
مسلمانان سراسر جهان اسلام نیز مراسم روز جهانی قدس را برگزار کردند، جمعیت ها، احزاب و مراکز فعالیت های سیاسی وفرهنگی بیش از 50 کشور با اعلام آمادگی خود برای برپایی راهپیمایی میلیونی بر مرکزیت مساله فلسطین تاکید و توطئه های دشمنان اسلام برای دور کردن مسلمانان از این مساله را محکوم کردند.
جهان اسلام امروز جمعه 'روز قدس' آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد فریادهای یکپارچه مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است.
خاورم** 1453**1144
کد N1322790

وبگردی