آفتاب

نعمتی: سه‌شنبه آینده جلسه غیرعلنی مجلس با حضور شمخانی برگزار‌ می‌شود

نعمتی: سه‌شنبه آینده جلسه غیرعلنی مجلس با حضور شمخانی برگزار‌ می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تغییرات در تعطیلی‌های آخر هفته در دستور کار قوه‌مقننه نیست، گفت: در هفته جاری برخی از مسئولان دولتی در خانه ملت حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز نعمتی با حضور در راهپیمایی روز قدس در مورد تغییر تعطیلی‌های کشور از پنجشنبه و جمعه به جمعه و شنبه گفت: چنین مساله‌ای در دستور کار مجلس قرار نگرفته و نمی‌گیرد. دولت هم اعلام کرد که این مساله در دستور کارش نیست. این موضوع را تعدادی از دوستان مطرح کردند که خیلی هم موضوعیت ندارد. 

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: ما هفته آینده مهمانان ویژه‌ای در مجلس خواهیم داشت بر همین اساس خانم ابتکار و آقای واعظی روز یکشنبه میهمان مجلس هستند و روز سه شنبه نیز جلسه غیرعلنی با حضور آقای شمخانی برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به ضرورت برپایی هر چه باشکوه‌تر روز قدس گفت: روز قدس روز فریاد ملت‌های مظلوم بر سر استکبار است به ویژه با اتفاقاتی که در حوزه خاورمیانه افتاده و با وجود خطر گروه‌های تکفیری در منطقه این اهمیت بیشتر می‌شود. 

نعمتی در این فضا آمریکا و اسرائیل به دنبال این هستند که التهاب را از سر خود برداشته و توپ را در زمین مسلمانان بیاندازند اما روز قدس از روزهایی که می‌تواند مسلمانان را دور یکدیگر جمع کند.

کد N1322599

وبگردی