آفتاب
دفاع از مظلوم/۵

امین زاده: باید در مقابل صهیونیست ها و تکفیری ها ایستادگی کنیم

امین زاده: باید در مقابل صهیونیست ها و تکفیری ها ایستادگی کنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه راهپیمائی روز قدس گفت: ما باید در مقابل جریانات تکفیری و صهیونیست ها ایستادگی و حقیقت ادیان توحیدی را به جهانیان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخورد دولت با مساله فیش های حقوقی و مفاسد اقتصادی چگونه ادامه خواهد، یافت گفت: اصل بر این است که هر زمان که بتوانیم با تخلفات و حقوق هایی که به نادرستی پرداخت شده است برخورد کنیم. من در مورد تخلفاتی که در دولت گذشته اتفاق افتاده چیزی نمی دانم اما در این دولت آقای روحانی تاکید کرده اند معاون اول اطلاعات این مساله را استخراج کنند و با خاطیان نیز برخورد کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی روسای بانک ها در مقابل ارائه فیش های حقوقی خود مقاومت کردند گفت: من در این زمینه اطلاعی ندارم و چیزی نمی توانم بگویم.

امین زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پرونده های حقوقی از جمله شکایت از خانم مولاوردی در چه مرحله ای از بررسی قرار دارد تصریح کرد: در دفاع از حقوق خانم مولاوردی اقداماتی شده که در فرآیند رسیدگی قرار دارد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به نقش آفرینی تکفیری ها همراه با صهیونیست ها در ظلم به مردم فسلسطین گفت: داعش و رژیم صهیونیستی می خواهند یهودیت و اسلام را خراب کنند. داعش و صهیونیست ها تبدیل به یک عامل منفی علیه اسلام و یهودیت شده اند.

وی افزود: آنها می خواهند در چشم جهانیان این گونه وانمود کنند که نماد ادیان توحیدی اقدامات رژیم صهیونیستی و داعش است. ما باید در مقابل این جریانات ایستادگی کنیم و حقیقت ادیان توحیدی را به جهانیان معرفی کنیم.

کد N1322532

وبگردی