آفتاب
رهبر «انصارالله» یمن به مناسبت روز جهانی قدس:

مسجدالاقصی بخشی از مقدسات ما است/ هرگز نمی‌توانیم قدس را فراموش کنیم

مسجدالاقصی بخشی از مقدسات ما است/ هرگز نمی‌توانیم قدس را فراموش کنیم

رهبر جنبش انقلابی انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت مسجدالاقصی شریف بخشی از مقدسات ما است و از مقدس‌ترین مقدسات ما محسوب می‌شود و هرگز نمی‌توانیم قدس شریف را فراموش کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از المنار، «عبدالملک بدرالدین» رهبر انصار الله یمن، به مناسبت روز جهانی قدس گفت: «اسرائیل هر کاری را که بخواهد انجام می‌دهد و از انجام هیچ کاری در منطقه ابایی ندارد.»

الحوثی گفت: «امت اسلام در مراحلی حساس عزتش را در برابر دشمن خود از دست داد؛ در حالی‌که این امت تاریخی طولانی دارد و انتظار دارد در جهان عزیزتر و قدرتمندتر باشد.»

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد، روز قدس روز احیای محوری‌ترین قضیه امت اسلام و بازگرداندن آن به جایگاه درست یعنی کانون توجه امت است. مبادا این موضوع اسیر کوتاهی‌های نظام‌های منطقه قرار گیرد.»

وی تأکید کرد: «مسجدالاقصی شریف بخشی از مقدسات ما است و از مقدس‌ترین مقدسات ما محسوب می‌شود و ما هرگز نمی‌توانیم این مکان مقدس را فراموش کنیم. نمی‌توانیم به خود بقبولانیم که به مسجدالاقصی بی‌توجه باشیم، نمی‌توانیم قبول کنیم این موضوع که اینجا و آنجا بر امت اسلام چه می‌گذرد به ما ارتباطی ندارد، ما نمی‌توانیم بپذیریم که از انسانیت، هویت، دین، اصول، اخلاق و ارزش خود دست بکشیم. مجبوریم این موضوع را از اولویت‌های خود قرار دهیم.»

رهبر انصارالله، رژیم اشغالگر اسرائیل را بزرگ‌ترین دشمن ملت‌های و کشورهای جهان اسلام دانست و گفت این دشمن خطری فراگیر علیه تمامی ما است و باید در مقابل آن بایستیم.

کد N1322446

وبگردی