آفتاب

میت رامنی: ترجیح می دهم به زنم رای دهم تا به ترامپ

میت رامنی: ترجیح می دهم به زنم رای دهم تا به ترامپ

نیویورک-ایرنا- میت رامنی سیاستمدار جمهوری خواه آمریکا با رد احتمال حمایت خود از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها گفت: ترجیح می دهد به جای رای دادن به دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه به همسرش که در قیاس گزینه ایده آلی برای این سمت محسوب می شود، رای دهد.

به گزارش ایرنا، میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و رقیب اوباما در انتخابات سال 2012 در گفت و گو با شبکه خبری سی.بی. اس آمریکا گفت: وجدانش به او اجازه نمی دهد به هیچیک از نامزد های دو حزب دموکرات و جمهوری خواه این کشور رای دهد.
وی با اشاره به این که اشخاص بسیاری و از جمله افراد خانواده اش از او خواسته اند تا در این دقایق آخر وارد رقابت های انتخاباتی شود، افزود: 'درها، به روی چنین احتمالی بسته شده است.'
رامنی با ابراز نگرانی از اظهارات ترامپ و لطماتی که این اظهارات به گفته او بر حزب جمهوری خواه وارد خواهد کرد، اظهار داشت: هیلاری کلینتون در بسیاری موارد اشتباه می کند اما دست کم اشتباهات او اشتباهاتی در محدوده های نرمال است.
وی افزود: اگر کسی از او بپرسد که چه کسی بهترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این دوره محسوب می شود، خواهد گفت که 'آن رامنی' همسرش نامزد ایده آلی برای این سمت خواهد بود و او ترجیح می دهد به جای ترامپ به همسرش رای دهد.
شبد ** اروپام-4-541**9122**3404
کد N1322120

وبگردی