آفتاب
رئیس شورای سیاسی مسلمانان هند در گفت وگو با ایرنا

وحدت جهان اسلام تنها راه آزادی قدس است

وحدت جهان اسلام تنها راه آزادی قدس است

دهلی نو-ایرنا- رئیس شورای سیاسی مسلمانان هند،وحدت جهان اسلام و دوری از تفرقه را تنها راه پایان اشغال فلسطین و آزادی قدس دانست و تصریح کرد دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان در راستای منافع نامشروع رژیم صهیونیستی گام برمی دارند

'تسلیم رحمانی ' روز پنجشنبه در آستانه برگزاری روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد اختلاف و تفرقه بین کشورهای اسلامی باعث افزایش جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین شده است .
وی، دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یکی از ضرورت های اصلی دانست و تصریح کرد سکوت در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و تنها گذاشتن مردم فلسطین از نظر اسلامی درست نیست .
این تحلیل گر سیاسی از مسلمانان جهان خواست با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ،فریاد خود را به گوش رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم برسانند.
وی با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره ) در نامگذاری روز جهانی قدس اظهار کرد این اقدام بنیانگذار جمهوری اسلامی باعث شد بار دیگر توجه جهانیان بار دیگر به موضوع فلسطین معطوف شود.
رئیس شورای سیاسی مسلمانان هند ،ایجاد اختلاف و فعالیت گروههای تروریستی در کشورهای اسلامی را یکی از موانع وحدت کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد این گروهها در راستای اهداف دشمنان اسلام گام برمی دارند.
امام خمینی(ره) در سال 1358 ،یکسال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ،آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا صدای مظلومیت ملت بی دفاع فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.
*آساق*1600
کد N1321389

وبگردی