آفتاب

اعزام واحدهای ضد تروریسم چین به روسیه

اعزام واحدهای ضد تروریسم چین به روسیه

پکن - ایرنا - شماری از سربازان و نیروهای واحدهای ویژه چین به منظور برگزاری رزمایش مشترک مبارزه با تروریسم راهی روسیه شدند.

به گزارش ایرنا، مراسم اعزام نیروهای مذکور که از دو تشکیلات مهم مبارزه با تروریسم چین هستند برای شرکت در «رزمایش مشترک ضد تروریسم 2016» امروز چهارشنبه در پکن برگزار شد.
بر اساس اطلاعات دریافتی، سربازان و نیروهای ویژه دو واحد فالکون و اسنولوپارد ( پلنگ برفی ) پس از این مراسم به روسیه سفر کردند تا در این تمرینات شرکت کنند.
این اولین بار است که نیروهای دو واحد ضد تروریسم که زیر نظر دولت فعالیت می کنند در تمرینات ضد تروریستی مشترک با روسیه شرکت خواهند کرد.
بخشی از تمرینات مذکور با عنوان همکاری 2016 در مبارزه با تروریسم از سال 2007 آغاز شده و در سال 2013 نیز طرفین رزمایش مشترک داشته اند اما واحدهای دیگری در آن شرکت کرده اند.
روزنامه «مردم» ارگان حزب حاکم چین می نویسد که این رزمایش هدفش تقویت ارتباطات میان نیروهای ضد تروریسم دولتی چین و روسیه است.
این رزمایش بخش های بسیار وسیعی شامل تیراندازی به سوی اهداف ، کوهنوردی ، مشت زنی و عملیات با استفاده از انواع تجهیزات و تسلیحات را شامل می شود.
«مردم» می نویسد که در یک ماه گذشته واحدهای مذکور در چین تمرینات بسیار فشرده ای را برای حضور در این رزمایش که مشابه عملیات های واقعی است، داشته اند.
آساق**1597
کد N1320969

وبگردی