آفتاب
با صدور پیامی؛

رئیس مجلس سریلانکا از علی لاریجانی برای ارسال پیام تبریک تشکر کرد

رئیس مجلس سریلانکا از علی لاریجانی برای ارسال پیام تبریک تشکر کرد

رئیس مجلس سریلانکا با صدور پیامی از رئیس مجلس کشورمان برای ارسال پیام تبریک به‌ مناسبت سالروز استقلال جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی این کشور تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنتی کایکونن، رئیس کمیته روابط خارجی فنلاند با صدور پیامی از مهمان نوازی علی لاریجانی و مجلس شورای اسلامی برای میزبانی در طول سفر اخیر آنها به ایران تشکر کرد.

در این پیام خطاب به لاریجانی آمده است: مایلم از جنابعالی برای گفتگوهای جالب و میزبانی فوق العاده ای که نمایندگان کمیته روابط خارجی پارلمان فنلاند، از طرف شما و مجلس ایران در طول سفر اخیرمان به ایران با آن روبرو شدند تشکر نمایم.

این پیام ادامه می دهد: از اینکه دیدیم که همکاری های میان کشورها و مجالس ما بر چنین پایه های محکمی استوار است بسیار خرسند شدیم. اینجانب مطمئنم که این منافعی برای همه ما در موضوعات دو جانبه و بین المللی خواهد داشت. برای شما بهترین ها را آرزو دارم و در انتظار دیدار مجدد جنابعالی خواهم بود. همچنین کارو جایا سوریا، رئیس مجلس سریلانکا با صدور پیامی از تبریک علی لاریجانی به مناسبت شصت و هشتمین سالروز استقلال جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا تشکر کرد.

در این پیام نیز آمده است: پیام تبریک صمیمانه جنابعالی به مناسبت شصت و هشتمین سالروز استقلال جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا را دریافت کردم. به نمایندگی از مجلس سریلانکا و از جانب خودم از پیام تبریک جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

عالیجناب، لطفا احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

کد N1319235

وبگردی