آفتاب

افشاگری ویسی درباره خیانت در فوتبال ایران

افشاگری ویسی درباره خیانت در فوتبال ایران

سرمربی سپاهان می گوید بعضی آپشن قرارداد بازیکنان خیانت به فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی سرمربی جدید سپاهان حرف های جالبی درباره نقل و انتقالات زد. او که می گوید هنوز با مسئولان باشگاه سپاهان توافق مالی نکرده است، می گوید: «من هزینه های سپاهان را نصف کردم و از نظر سنی هم ارنج سنی تیم پائین تر آمد.»
او ادامه می دهد: «من به مسئولان باشگاه گفتم با هر بازیکنی که بالای 900 میلیون گرفته، خودتان حرف بزنید و من دخالت نمی کنم. ببیند سقف قرارداد در تیم سپاهان شده است 700 میلیون.»
ویسی ادامه می دهد: «بعضی دلال ها در سازمان لیگ گفته اند چرا ویسی در خانه اش با بازیکنان قرارداد می بندد؟ مگر دزدی کرده ام؟ مگر خیانت کرده ام؟ آقای کولیبالی داشت می رفت، به او گفتم و به خانه ام آمد و توافق کردیم. من مثل بعضی مربیان نیستم که لیست بدهم و سپس به تعطیلات بروم. خودم با بازیکنان حرف می زنم.»
سرمربی سپاهان توضیح می دهد: «دلیل نمی بینم که در مذاکرات ما نفر دومی هم باشد. حالا اگر بازیکن مدیر برنامه هم داشته باشد، اشکالی ندارد. شده مدیر برنامه هم به خانه من آمده و توافق کرده ایم.»
او با انتقاد از آپشن قراردادهای بعضی بازیکنان می گوید: «ما دروازه بان می گیریم با یک میلیارد. بعد می گوید هر بازی که گل نخوردیم 10 میلیون به من بدهید! ما تو را آورده ایم که گل بخوری؟ یا مهاجمی 700 میلیون می بندد و می گوید هر بازی که گل زدم و پاس گل دادم، 10 میلیون بدهید. ما تو را آورده ایم که گل نزنی؟ این آپشن ها خیانت به فوتبال ایران است.»

 

252 43

 

کد N1302325

وبگردی