آفتاب

جدال پول و انگیزه در فینال لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

جدال پول و انگیزه در فینال لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

ایلنا: رئال مادرید یا اتلتیکومادرید. کدام یک برنده فینال لیگ قهرمانا اروپا خواهند شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این عکس نشان از تفاوت بالای دو تیمی دارد که به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده‌اند. اتلتیکومادرید به عنوان نماینده تیم‌هایی که با هزینه کم و اتکا به جوانان و سرمربی‌اش به فینال رسیده قرار است در میلان به میدان برود. رئال مادرید هم که همیشه به همراه بارسلونا از گران‌قیمت‌ترین تیم‌های دنیا بوده‌اند. هزینه 4برابری رئال مادرید نسبت به اتلتیکومادرید به خوبی نشان‌دهنده تفاوت بزرگی بازیکنان دو تیم است. البته این بزرگی در نتیجه‌گیری، برگ برنده‌ای برای رئال محسوب نشده و در لالیگا هم این اتلتیکوبوده که گوی سبقت را از حریفش ربوده. حالا همه منتظر هستند تا ببینند که در فینال کدام یک برنده خواهد شد؟ پول یا انگیزه؟

نوبت به یک زوج جوان خواهد رسید تا خود را امتحان کنند. با توجه به اینکه امید ابراهیمی هم تیم ملی را همراهی نکند، میانه میدان در اختیار کمال کامیابی‌نیا و سعید عزت‌الهی خواهد بود تا توانایی‌هایشان را به کی‌روش نشان دهند.

اگرچه آندرانیک تیموریان بعد از خداحافظی جواد نکونام، اصلی‌ترین مهره تیم ملی است اما با توجه به سن بالایش شاگردان کی‌روش باید هر چه زودتر به بازی کردن بدون او عادت کنند. 

 

کد N1272189

وبگردی