آفتاب

140كيلوگرم موادمخدر در محور لردگان - بروجن كشف شد

140كيلوگرم موادمخدر در محور لردگان - بروجن كشف شد

شهركرد- ايرنا- فرمانده انتظامي چهارمحال وبختياري از كشف 140كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك از جاسازي انجام شده در دو خودرو در محور لردگان - بروجن خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار نورعلي ياري روز چهارشنبه با اعلام اين خبر افزود: در پي كسب خبري مبني بر انتقال دو محموله موادمخدر از محورهاي مواصلاتي بروجن به سمت استان هاي همجوار موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهي انتظامي شهرستان بروجن قرار گرفت.
وي اظهار داشت: با انجام كار اطلاعاتي دقيق دو خودروي نيسان و پژو حامل مواد مخدر در محور لردگان – بروجن شناسايي و زيرنظر قرار گرفتند.
به گفته وي، ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه اين دو خودرو را متوقف كردند.
سردار ياري افزود: در بازرسي از اين خودروها جمعاً 140 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف و دو سوداگر مرگ نيز دستگير شدند.
وي از معرفي متهمان به مراجع قضائي خبرداد و از شهروندان خواست، فعاليت قاچاقچيان مواد افيوني را از طريق ارسال پيامك يا تماس تلفني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش كنند.
به گزارش ايرنا، جاده هاي استان چهارمحال و بختياري به دليل اتصال استان هاي جنوبي به مركز كشور، از سوي قاچاقچيان كالا و مواد مخدر مورد سوء استفاده قرار مي گيرد.
مركز شهرستان بروجن در 60 كيلومتري مركز استان چهارمحال وبختياري قرار دارد.
7360/ 6014/
کد N1234572

وبگردی