آفتاب

مدیر و نماینده یونسکو در تهران به تماشای نمایش اودیسه نشست

مدیر و نماینده یونسکو در تهران به تماشای نمایش اودیسه نشست

نمایش اودیسه به کارگردانی آرش دادگر شب گذشته میزبان استرکیش لاروش مدیر و نماینده دفتر منطقه‌ای یونسکو در تهران شد.

به گزارش ایلنا، نماینده و مدیر دفتر منطقه‌ای یونسکو که با همراهی تعدادی از مهمانان خارجی حاضر در ایران به دیدن این نمایش نشست و در پایان با کارگردان و عوامل نمایش دیدار کرده و اجرای این نمایش را ستود.

نمایش اودیسه که کاری از گروه تئاتر کوانتوم است تا کنون میزبان هنرمندان و چهره‌های علمی و فرهنگی بسیاری بوده است.

سیاوش لطفی رهبر گروه کر ایران اتریش، لیلا فروغی آهنگساز و پیانیست ارکستر فرهنگی شهر تهران، ناهید ابراهیمی فر عضو گروه آنسامبل اپرای تهران و مدیر گروه کر تشریفات ملی به همراه جمع بسیار از سولیست های گروه آنسامبل اپرای تهران و خوانندگان کر ارکستر سمفونیک تهران نیز از جمله هنرمندانی بودند که شب گذشته نمایش اودیسه را دیدند.

در هفته گذشته نیز هنرمندان و اساتید تئاتر همچون فرهاد مهندس پور، قطب الدین صادقی، شیرین بزرگمهر، عبدالحی شماسی، دکتر عبدالحمید ضیایی فیلسوف و جامعه شناس، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، حسین پاکدل، خسرو معصومی، خسرو احمدی، سیروس همتی، فقیه سلطانی، رؤیا بختیاری و بسیاری دیگر از چهره‌های تئاتر به تماشای اودیسه نشستند.

نمایش اودیسه نوشته امین طباطبایی است و مهدی تاج الدین آن را دراماتورژی کرده است. در این نمایش بازیگرانی همچون کامبیز امینی، نگار عابدی، آرش دادگر، حسام منظور، امین طباطبایی، عمار عاشوری و سیاوش دادگر، امیر رجبی، مهراب رستمی، رسول مکوندی، جلال وفایی، رضا مرشد ایفای نقش می‌کنند.

امیر سرافرازیان طراحی صحنه، مرضیه به رزی طراحی لباس، امیر رجبی طراحی پوستر و بروشور، رضا قاضیانی عکاسی آن را بر عهده دارند.

در این پروژه مهتاب شکریان، مهراب رستمی به عنوان دستیاران کارگردان، کاملیا غزلی مدیر روابط بین‌الملل، سارا یحیی مشاور فنی، مصطفی حسین خانی، امید نجومی و یاسمین هاشمی به عنوان دستیاران صحنه و سید مصطفی هاشمی نسب در ساخت دکور همکاری دارند.

کد N1210651

وبگردی