آفتاب

جاده خوش ییلاق در دو استان گلستان و سمنان بازگشایی شد

جاده خوش ییلاق در دو استان گلستان و سمنان بازگشایی شد

‌مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از بازگشایی جاده خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود از هر دو سمت استان گلستان و سمنان خبر داد و گفت: هم اینک تردد خودروها در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی بخش رستمی از بازگشایی محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) از هر دو سمت استان گلستان و سمنان از ساعت 8 صبح امروز سه شنبه خبر داد و گفت: تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران سخت کوش راهداری و همزمان با قطع بارش برف و کولاک و بوران و افزایش میدان دید رانندگان عبوری و همچنین با هماهنگی مسوولان راهداری استان سمنان، هم اکنون این محور از هر دو سمت استان گلستان و سمنان باز است.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل بارش شدید برف و کولاک و محدود شدن میدان دید رانندگان در محورهای کوهستانی استان از یکشنبه شب گذشته، محور آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) برای ساعاتی مسدود شده بود.

رستمی با تاکید بر استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی استان، افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران طی روزهای آینده، رانندگان برای عبور از این محورها حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تمام راه‌های استان گلستان باز است و تردد در آنها جریان دارد، گفت: بارش برف در محورهای کوهستانی استان قطع شده و شرایط جوی آنها نیمه ابری تا تمام ابری گزارش شده است.

رستمی به رانندگان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت، قبل از سفر از طریق تماس با سامانه جامع گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 و 5-01732223131 مرکز مدیریت راه‌های استان گلستان از وضعیت و شرایط جوی حاکم در راه‌ها به صورت آنلاین و در طول شبانه روز بهره مند شوند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که 54 گردنه و یکهزار و 900 کیلومتر آن برفگیر است.

انتهای پیام

کد N1059833

وبگردی